niedziela, 20 marca 2016

ORLY MERLOSE - HIP AND OUTLANDISH

Wywiadówka: 


ORLY
MERLOSE

odcień: hip and outlandish
gdzie kupić? : orlybeauty.pl
ile kosztuje? :  ok. 40zł
pojemność: 18ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + bezproblemowa aplikacja    
+ nakrętka GRIPPER CAP™   
+ niedrażniący zapach
              + szybko schnie
              + łatwe zmywanie                                                                          
                                                                             minusy: - - - - 

 HIP AND OUTLANDISH to pierwszy z trzech kolorów z kolekcji Merlose (dostępnej od 1 marca 2016), które posiadam. Na wstępie, muszę Wam wspomnieć o tym, że zdjęcia nie satysfakcjonują mnie do końca, moja lustrzanka nie podołała ;)). Jednakże postaram się Wam jak najbardziej przybliżyć Wam ten prześliczny odcień. Bazę stanowi zieleń mocno podbita błękitem. Kolor jest nasycony i jednolity, odnosząc się do kolorów Pantone mogłabym powiedzieć, że jest to odcień oscylujący pomiędzy Aqua Green oraz Pool Green. Bardzo przyjemny, wiosenny ale i wakacyjny kolor poprawiający humor od samego patrzenia. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch, cienkich warstw, pędzelek jest średniej grubości oraz prawidłowo wyprofilowany dzięki czemu aplikacja przebiegła pomyślnie. Oczywiście dodatkowy komfort mamy przez antypoślizgową, gumową nakrętkę GRIPPER CAP™, które wręcz uwielbiam w lakierach ORLY :). Połysk - widoczny na zdjęciu, moim zdaniem na wysokim poziomie, top coat jest zbędny. 























Pozdrawiam
Mavia

8 komentarzy:

  1. Wspaniały kolor.. aż naszło mnie na malowanie paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże,mój kolor! ale cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko u mnie topcoat ląduje na paznokciach już z przyzwyczajenia ;) Kolorek świetny, faktycznie taki wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Orly i SH to dwie marki które niezmiennie mi się podobają i są chyba doskonałe jakościowo z tego co widzę :)

    Ja na razie jestem na lakierowym detoksie bo hybrydy zeżarły mi paznokcie ;<
    Jeśli chcesz się dowiedzieć czemu i jak to wygląda to zapraszam do siebie :)
    >RudaUrodowo<

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za fantastyczny kolor! Zupełnie nie w moim stylu, ale tak mi się podoba, że z chęcią bym nim pomalowała paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny kolorek, zaczynam żałować że nie skorzystałam z okazji i go nie wybrałam w wersji hybrydowej ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. niezły odcień - chyba podobnego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń