poniedziałek, 11 maja 2015

Venita Glamour - G36

Wywiadówka:

Venita
Glamour

odcień: G36 
gdzie kupić? :  niesieciowe drogerie, mniejsze punkty kosmetyczne
ile kosztuje? :  ok. 5zł
pojemność: 10ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy: +dobre krycie 
            + przyzwoity połysk
            + płaski i szeroki pędzelek
              + szybko schnie
minusy: - dostępność


 Marka Venita, jest firmą, która do tej pory nie była mi znana z produkcji lakierów. Dlatego też moje nastawienie do tego produktu było sceptyczne. Opakowanie jest standardowe, prostokątna buteleczka z czarną zakrętką oraz z prostą etykietą. Kolor, który chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować to G36. Granat podbity fioletem, ciekawy, niestandardowy odcień. Wewnątrz można dostrzec mieniący się srebrny shimmer, który na paznokciach zamienia się w taflę. Połysk jest przeciętny, właściwie polecałabym nałożyć warstwę nabłyszczacza. Nie uważam lakierów za rewelacyjne, ale są przyzwoitej jakości w niskiej cenie. Myślę, że warto zaryzykować dla jakiegoś wyjątkowego koloru... :) 








Pozdrawiam
Mavia

6 komentarzy:

  1. takie niebieskości to ja lubię : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka mi nieznana, ale wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej marki,ale odcień mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda na paznokciach :) Nie słyszałam wcześniej o tej marce.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... nie widziałam nigdy buteleczek tej firmy. Z tego co widzę, kolor świetnie komponuje się z bladą skórą :)

    OdpowiedzUsuń