wtorek, 26 listopada 2013

DELIA Coral Prosilk - S05. (efekt piasku) malinowy dżem

 Wywiadówka: 
DELIA
Coral Prosilk
EFEKT PIASKU

odcień:  S05.
gdzie kupić? : niesieciowe drogerie, Dobra Rada
ile kosztuje? : ok. 5zł
pojemność: 11ml
wykończenie: piaskowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy: + piaskowy efekt na wysokim poziomie
                + tani           
                + szybko schnie
                + bardzo dobre krycie              
  minusy: - - - - 


Nadal pozostajemy w klimacie piasków, które kocham. Ostatnio pokazywałam Wam bakłażanowy piasek Delii, który przypadł Wam do gustu, dlatego dziś przygotowałam dla Was recenzję malinowej, piaskowej Delii. Tym razem S05. nie posiada drobin, jest tylko i wyłącznie kolor. Malinowy, głęboki, przykurzony, wygląda trochę jak dżem. Malinowy dżem :D. Nie mogę nie wspomnieć o genialnym kryciu, które następuje już po pierwszej warstwie w 100%, ale by piaskowy efekt był mocniejszy, inaczej mówiąc, by "piasku" było gęściej dołożyłam drugą warstwę. Schnie dość szybko do ładnego matu, piasek jest z prawdziwego zdarzenia - chropowaty i zupełnie matowy. Stacjonarnie w Krakowie nigdzie ich nie widziałam, ale póki co można je kupić w promocyjnej cenie w Dobrej Radzie :). 














Pozdrawiam:*

Mavia

26 komentarzy:

  1. oj piękny kolor i wykończenie. Zbankrutowałam w weekend w Rossmannie, a tu jeszcze takimi cudami kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest naprawdę piękny! nasycony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię piaski, najbardziej mój kobalt i czerwień z Adosa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ten dżem :)
    wolałabym kolor bez piasku, ale i tak fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszyłabym się gdybym miała dostęp do tych lakierów bo ten malinowy kolorek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle się zastanawiam, jakim cudem nie mam jeszcze żadnego lakieru o tym wykończeniu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo że piasków nie lubię, to ten wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek, taka żywa wisienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor, jak na piasek to dość nietypowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze, to jeszcze nie spotkałam piasków od Delia :) Ale jest genialny! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ten bakłazanowy i ten jest juz na mojej liscie zakupow :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten piasek! Ja niestety swojego z Delii jeszcze nie mam. Na zdjęciach blogowiczek prezentuje się bardzo ładnie :) szczególnie taka trawkowa zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak się ma z nakładaniem? :) mam z tej serii szaro-srebrny piasek i nakłada się strasznie niewygodnie, czuję się jakbym "gluta" kładła na paznokieć i nie mogę go równo rozprowadzić, chociaż lakier sam w sobie nie jest gęsty o.O Ot, taki dziwak po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i w tym przypadku nie jest zbyt kolorowo. Chociaż mając porównanie właśnie z szaro-srebrnym i zielonym to malinowy jest całkiem w porządku. Dwa pozostałe nakłada się dosyć kiepsko, myślę, że to przez to, jakie wykończenie ma lakier, niewyczuwalne piaskowe drobinki jako płynny lakier pewnie robią swoje ;).

      Usuń
    2. Może to po części jest wina drobinek, chociaż... piaski z wibo nie są takie problematyczne i zachowują się jak zwykłe, "bez piaskowe" lakiery :)

      Usuń
  14. Lubię piaski ale tylko te z brokatem.. Te bez brokatu jakoś mnie nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń