piątek, 21 czerwca 2013

Sensique Strong & Trendy Nails - #172 Mojito (zmrożone mattem My Secret:)


Wywiadówka:
Sensique 
Strong & Trendy Nails

odcień: 172
gdzie kupić? : drogerie Natura
ile kosztuje? : 5,99zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy: + łatwo dostępny
            + tani     
               + dobre krycie
               +wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek            
  minusy: - - - - 



Mojito to morski odcień zieleni, trochę przypominający miętę aczkolwiek jest w nim nutka niebieskości. Lakier posiada drobny srebrny (lub lekko zielonkawy) shimmer, który fajnie pogłębia kolor, a nie sprawia, że wygląda perłowo. Potrzebowałam dwóch warstw do pełnego krycia, konsystencja jest lekko gęsta więc trzeba uważać przy nakładaniu. Pędzelek standardowy, nie sprawiał problemów ze względu na fakt, że jest dobrze wyprofilowany. Połysk nie jest najmocniejszy jednakże można zawsze posłużyć się top coatem, ja tego nie zrobiłam, zrobiłam coś innego ale o tym przekonacie się już za chwilę...:). Niedrogi, wakacyjny odcień i dodatkowo łatwo dostępny ponieważ można go dostać w każdej Drogerii Natura:). Podoba mi się!









  




Ojjj ile bym dała by teraz sączyć na plaży prawdziwe Mojito... Jednak dobrze zdaję sobie z tego sprawę, że nie jest to możliwe, zostaje mi jedynie lakier w takim kolorze, upał i wiatraczek... By mój mani był niczym prawdziwy orzeźwiający napój postanowiłam go "zmrozić", a mianowicie dodać dwie warstwy matującego top coatu. Jak wyszło? Same zobaczcie :). Mnie się bardzo podoba, taka mieszanka muszę przyznać, że trzyma się bardzo dobrze. Dwa dni bez żadnego uszczerbku - to lubię (potem oczywiście zmyłam, nie potrafię nosić dłużej lakieru na paznokciach, chyba, że nie mam czasu na zmienianie koloru to jestem zmuszona... Sesja + praca sprzyja malowaniu paznokci :D :)).







Pozdrawiam:*
Mavia

26 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje z matowym topem! W ogóle kolor idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmrożone mohito to mani idealny na tą pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byłam w naturze to go nie było... :( a jest cudny! super wygląda w matowej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. *.* w macie wygląda przepięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. przy opalonych dłoniach dopiero by świetnie wyglądał, idealny na lato ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. W macie jeszcze bardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Matowy wygląda cudnie! Na moich paznokciach zmatowiony lakier trzyma sie bez odprysku 5 dni, potem zaczyna ścierać się na końcówkach :) a zwykły trzyma 2 dni :P
    Jako że czytam wszystkie Twoje posty i przejrzałam ostatnio liste lakierów, zastanawiam się co z nimi robisz? Zostawiasz, oddajesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. w tym roku mięty lubię na stopach ale o połyskującym wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale w macie wygląda pięknie :) Ogólnie wykończenie tego lakieru akurat w tym kolorze mi jakoś nie odpowiada :) ale może mat jest tu wyjściem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. w wersji matowej podoba mi się jeszcze bardziej:))

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek śliczny i świetne wygląda z matowym topem ;D


    zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zauważyłam wcześniej w nim shimmeru :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bez matu bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba bi się bardzo w wersji zmatowionej (choć i bez jest ok) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi znowu wydaje się on taki rzadki, lejący, ale w taki dziwny sposób.. :D
    tak czy inaczej kolor śliczny, na moich paznokciach też prezentuje się bardzo ładnie.
    i widzę, że z matującym topem też świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek super :) Sama poluję na lakier który daje matowy efekt, jeszcze go nie posiadam a matowe paznokcie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się czy go nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z matem wygląda mega <3 Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  19. obie wersje wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń