sobota, 5 maja 2012

Lemax MIKI - koralowiec za grosze

 Wywiadówka:
Lemax MIKI
odcień: - - - - 
gdzie kupić? : Kraków: plac bieńczycki
ile kosztuje? : 1,5zł
pojemność: 4ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + bardzo tani
               + wygodna aplikacja
               + modny kolor       
               + szybko schnie 
minusy: - szybko odpryskuje
                     - trudno dostępny

 
Nie dawno wróciłam z majówki, odpoczęłam, nie miałam dostępu do internetu, telewizji:). Bajka. Czas powrócić do rzeczywistości. Dziś chcę Wam pokazać jednego z tańszych lakierów w historii!:D Kupiłam go za zawrotną kwotę - 1,50zł. Lakier pochodzi z dość popularnej firmy bazarkowej - Lemax. Nie mogę powiedzieć, że nie lubię tych lakierów, ale zdecydowanie wolę lakiery bardziej "firmowe". Lakier ma bardzo ładny kolor, muszę przyznać, że to coś pomiędzy Dragon Fruit a Pale Orange, które Wam pokazywałam w ostatnich notkach:). To ciepły róż, z domieszką pomarańczy - ale niewielką. Ostatnio bardzo modny kolor. Buteleczka jest śmieszna, jakby miała wcięcie w talii :D Mieści niewiele bo tylko 4 ml, ale ja nie potrzebuję więcej:). Tradycyjnie nałożyłam dwie warstwy, schnie szybciutko, pozostawia naprawdę piękny połysk. Fakt, że szybko odpryskuje ale cóż to za cena, na rynku jest pełno ulepszaczy :). Jak za 1,5 - ideał ;).










34 komentarze:

  1. kolejna piękność :) ciągnie mnie ostatnio do takich kolorków

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny <3
    masz niesamowicie zadbane paznokcie, marzą mi się takie skórki

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne paznokcie. widzę też, że masz duuużo lakierów. ile dokładnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka ponad 400 sztuk :).

      Usuń
    2. o woow, ja mam z 60-70 i się nie odnajduje, a co dopiero ;)

      mam nadzieję, że kiedyś pokażesz kolekcję w pełni

      A kolor bardzo mi się podoba, idealny na lato.

      Usuń
    3. Zapraszam do zakładki lakierowa lista:) co prawda bez zdjęć ale lista w pełni aktualna:) niebawem pokaże cała kolekcje:)ale w kolorystycznych częściach:) pozdrawiam serdecznie!!!:)

      Usuń
    4. Ogroom! Lubię te lakiery :D Mała cena i pojemność więc zdążę zawsze wykorzystać i sie nie marnuje ;p

      Usuń
  4. Kolejny ładny kolorek;) ja chyba lubię wszystkie lakiery;0 no oprócz tego o którym dzisiaj pisałam;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, a Twoje pazurki jeszcze ładniejsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor :) Cena faktycznie śmieszna :D

    Nie było mnie jakiś czas i dopiero teraz zobaczyłam nowy wygląd Twojego bloga i musze przyznać, że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie spotkałam się z tymi lakierami, wygląa super, a ta cena :o

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor, mam wiele podobnych i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale taniutki, tylko pozostaje zabrać go do domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Parafrazując słynny tekst na "dresiarski podryw": Brałabym go jak świeży boczek! Za 1.50 zł? Chryste! Choćby miał odprysnąć po 1 dniu, brałabym! Oooo, idę w środę na bazar! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie spotkałam się z tymi lakierami ale kolor przepiękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, firmy nie znam. Za takie pieniądze żal nie wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor ;) Nigdy jeszcze nie słyszałam o tych lakierach

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor, zbliżony do tego poprzedniego. ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, tani, czego chcieć więcej? *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. dlatego ja czekam na targi kosmetyczne z utęsknieniem :) Nowe kolekcje są znacznie tańsze, a te starsze po 15 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny i rzeczywiście baardzo tani ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę zwrócić uwagę na te lakiery, bo gdzieś już nazwa obiła mi się o uszy :O

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny kolorek i paznokcie , uwielbiam lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń