poniedziałek, 7 listopada 2011

Essence Ballerina Backstage - 05 grand-plié in black

Wywiadówka:
Essence LE Ballerina Backstage
odcień: 05 Grand-plié in black
gdzie kupić? : Douglas, Natura
ile kosztuje? : 6.99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe z brokatem
krycie: 2 warstwy
plusy:  + ciekawy kolor
                + duża pojemność 
                + masywna i ładna                                 butelka
minusy:   - nieprzyjemna 
                            aplikacja
                      - szybko matowieje
                      - za gęsty

Wiem, że limitka była już dobrych kilka miesięcy temu ale dopiero jakoś pod koniec października udało mi się go wypróbować. Ballerina Backstage zapowiadała się bardzo obiecująco, bardzo podobał mi się motyw koronki na opakowaniach. Z tej edycji limitowanej kupiłam błyszczyk oraz jeden lakier. Grand-plié in black jest całkiem inny od reszty essencowych lakierów. Ma gęstą konsystencję, szerszy pędzelek niż te z MD czy C&G i całkiem inną buteleczkę przypominającą te z Catrice. Mieści sporo bo aż 10ml, ma świetną i masywną zakrętkę z motywem koronki oraz uroczą buteleczkę z grubego szkła. Niestety plusów jest mało, a szkoda, bo lubię lakiery Essence, zwłaszcza limitki. Kolor jest unikatowy, czerń z pomarańczowym brokatem, którego użyłam na Halloween :). Jest dosyć dobrze kryjący, czerń jest bardzo głęboka i świetnie się prezentuje przy dwóch warstwach. Podsumowując, dobrze, że nie skusiłam się na więcej lakierów z tej limitki choć temu dam jeszcze kiedyś szansę.









13 komentarzy:

  1. Na twoich paznokciach wygląda super :). Jakoś wczesniej mi się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ślicznie! Szkoda, że nie miałam okazji go kupić...
    Ciekawy blog, dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba się powtórzę, ale ten lakier (wg mnie) najładniejszy z całej balleriny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do tego Avon'owego lakieru u mnie na blogu: nie wstawię zdjęcia z paznokciami ;( On jak pisałam - nie ma koloru, a aparat nie ujmuje zmatowienia..

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, ale go nie kupiłam :<

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny jest, malowałam nim 2 razy pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie najfajniejsze w tym kolorze jest to, że jest niespotykany ;). Ja jednak sie na niego nie pokusiłam, ale chyba troszkę żałuję :>.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor nie w moim stylu i guście, ale za to uwielbiam kształt Twoich paznokci, są urocze! :)

    OdpowiedzUsuń