poniedziałek, 24 października 2011

Colour Alike "Miasto Jest Moje" - 464 Mulę Róż

Wywiadówka:

Colour Alike Miasto Jest Moje
odcień: 464 Mulę Róż
gdzie kupić? : Sklep Internetowy Barbra
Kraków: prywatne drogerie, moja ulubiona Magdalenka przy wydziale humanistycznym AGH:) 
ile kosztuje? : 7.99zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 cienkie warstwy
plusy: + super trafiona nazwa
                + genialna konsystencja
                + wygodna aplikacja
                + delikatny, niedrażniący zapach
                + trwały

minusy:  - dla osób nie lubiących zakupów w internecie - dostępność w stacjonarnych sklepach


Lakier ten otrzymałam już jakiś czas temu od firmy Barbra do przetestowania. Wcześniej już robiłam zakupy z nowej limitki ale ten kolor jakoś wydawał mi się zwyczajny i go nie kupiłam. Muszę od razu wspomnieć, że gratuluję nazwy bo naprawdę jest świetna i tak naprawdę oddająca mylną barwę lakieru :) Kolor jest bardzo głęboki  i soczysty. Gdy pomalowałam nim paznokcie to po prostu mnie uwiódł. Kojarzy mi się z domowo robionym sokiem malinowym z wodą. Na pewno u Was też coś takiego się piło :). Kolor trochę mylny, pod jednym kątem wygląda jak róż, pod innym jak czerwień. Oczywiście ma w sobie coś klasycznego, nadaje się praktycznie na każdą okazję o każdej porze roku. Oczywiście jak reszta lakierów Colour Alike ma super konsystencję, rzadszą niż przeciętne lakiery. Wygodny pędzelek oraz zakrętkę, którymi łatwo się operuje. Mulę Róż miałam na paznokciach kilka dni wraz z odżywką Sensique do rozdwajających się paznokci. Właściwie delikatnie starł się na końcówkach, nie odpryskiwał. Kosztuje 7,99zł na stronie internetowej Barbry, myślę, że lakier jest wart tych kilku złotych. Zachęcam również do obejrzenia notek pozostałych lakierów Colour Alike nie tylko z serii Miasto Jest Moje(wszystkie lakiery w zakładce "Lakierowa Lista"). 










9 komentarzy:

  1. Kolor daje o po oczach, ale mimo tego bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo matko! zakochałam się! GENIALNY kolor! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ale raczej bym nie kupiła, bo własnie trochę zwyczajny mi się wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek, ale mi pasuje jak świni siodło xd

    Wiesz, odnośnie wygranych. moim zdanie głupi ma szczęscie xd (czytaj ja) :D

    OdpowiedzUsuń