czwartek, 5 grudnia 2013

Wibo WOW Sand Effect - #1

Wywiadówka: 

Wibo 
WOW Sand Effect

odcień: 1
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : 6.99zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: piaskowe
krycie: 2/3 warstwy
plusy:    + piaskowa faktura
                + niedrogi
                + wąski pędzelek
                + przyjemna aplikacja
          + dostępność
minusy: - barwi skórki



 Granat i piasek to bardzo dobra i udana kombinacja. Lakier, który chciałabym Wam dzisiaj pokazać znalazł się w ostatnim już Wibo-Boxie. Nie posiada on żadnych drobinek brokatu, faktura lakieru jest piaskowa, a całość pokrywa delikatny satynowy połysk. Do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw, ja dołożyłam trzecią by osiągnąć mocniejszy chropowaty efekt. Schnie szybko, widzimy tempo wysychania po samym lakierze ponieważ matowieje i pojawiają się wypukłości. Aplikacja jest banalna, nie sprawia problemów, pędzelek jest standardowy podobnie jak butelka - charakterystyczna dla serii Express Growth. Wibo znów wykonało kawał dobrej roboty, piaski są świetne, tanie i dostępne w każdym Rossmannie. 

Przyznać się, kto jeszcze nie ma piasków Wibo?;)














 Pozdrawiam:*

Mavia

24 komentarze:

  1. Mam go, ostatnio musiałam zmyć, bo już mi się znudził - trzymał mi się 4 dni i tylko końcówki były lekko starte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten kolor piasku no i jeszcze 2 brokatowe z Wibo i wielbię każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor! Coraz bardziej przekonuję się do matowych piasków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest <3 Mam 3 piaski z Wibo i każdy jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. rany, piękny odcień, nie jestem wielką fanką piasków, ale taki odcień chyba muszę mieć ;) tylko już sobie wyobrażam jak musi pięknie farbować paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam piaseczki, ale tego nie:P

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhh te piaski, mialam go dzis w reku ale wzielam nowe piaski lovely

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam jeszcze piasków Wibo :( a ten jest wyjątkowo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękny!!! ♥ a w buteleczce wygląda tak niepozornie, że nawet rabat 40% mnie nie przekonał... buu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cudowny kolorek, chyba się na niego skuszę gdyż zauroczył mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jeszcze nie mam żadnych z wibo piasków

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor, muszę kupić lakiery z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ten jaki piękny ! jutro kupuję ten sam w Rossmanie, koniecznie !!!! buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny, mam go i boję się wypróbować skoro barwi skórki :( moje są na to bardzo uwrażliwione ;/

    OdpowiedzUsuń