środa, 18 grudnia 2013

Mikołajkowe Szaleństwo z Joanną - moim okiem!:)

Cześć!:) Już prawie dwa tygodnie temu uczestniczyłam w Mikołajkowym Szaleństwie z Joanną. Było to spotkanie, które odbyło się w krakowskim klubie Lustra (byłam pierwszy raz i ilość luster mnie powaliła!) i organizowane było głównie za sprawą marki Joanna, a pieczę nad tym sprawowało MIMIGROUP. Na spotkaniu spotkałam się z dziewczynami, które już znam, ale także poznałam nowe osoby:). Wieczór był zorganizowany od A do Z, prezentacja po prezentacji, konkursy, a nawet makijaże na uczestniczkach. W lekki i ciekawy sposób mogłyśmy się dowiedzieć o nowinkach firmy Joanna, o łatwych fryzurach wykonanych za sprawą kosmetyków powyższej firmy, co nie co o makijażu ust, a także o samym żywieniu czy o tym jak się (nie) ubierać. Event był niesamowicie udany, dużo wrażeń, nie obyło się bez pysznych przekąsek :). Oczywiście przywiozłam ze sobą parę drobiazgów, w tym nowość - smakowite żele pod prysznic Joanna, zapachy mają obłędne :). 




Powyższe zdjęcia zostały wykonane przez panią Beatę Majkę, źródło: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.451953021573143.1073741881.349062301862216&type=1

***

To rzeczy, które przytargałam ze sobą do domu :) 





Pozdrawiam:*
Mavia

6 komentarzy:

  1. Ciekawie mieliście zorganizowane. Ten nail art z Sensique mnie ciekawi. Żele smakowite. Uwielbiam szarlotkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nail Art jest bardzo fajny:). W planach mam go pokazać na ciemnym fiolecie pojutrze:).

      Usuń
  2. Szkoda, że nie udało się pogadać, a siedziałyśmy przy jednej sofie :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe kiedy będzie można kupić te "zimowe" żele pod prysznic ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarlotka z lodami <3 - na pewno będzie extra ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń