czwartek, 19 grudnia 2013

My Secret Confetti - #175 Joy

Wywiadówka:


My Secret
Confetti

odcień: 175 Joy
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  7,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: glitter
krycie: 2 warstwy
plusy:  + ciekawe połączenie brokatu z kolorem
              +szybko schnie
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek       

              + cena 
              + nie tworzy smug
              + dostępność             
minusy: - - - -

Dzisiaj miał być riczkolor (:D), ale zmieniłam plany na rzecz Joy'a :). To już trzeci lakier z najnowszej kolekcji Confetti jaki Wam pokazuję. Joy to mieszanka srebrnych i niebieskich piegów zatopionych w ciemnopomarańczowej bazie. Co różni ten lakier od poprzednich? Przede wszystkim wielkością brokatu, drobinki mają większą średnicę niż np. w Celebration czy Fun. Czy lakier jest ładny czy nie, to kwestia własnych odczuć i gustu, według mnie jest... inny niż wszystkie, zdrowo prezentuje się na dłoniach, drobinki ciekawie komponują się z kolorem bazowym. Lakier bardzo dobrze kryje, przygotowałam się na trzy warstwy, jednak po dwóch warstwach i to bez bazy, płytka była pokryta w zupełności. Na wierzch dołożyłam top coat by nieco wygładzić powierzchnię paznokci. Zmywanie jest trochę kłopotliwe, ale nie zaznaczam tego w minusach ponieważ ze względu na obecność brokatu, bez malowania wiedziałam, że lakier będzie ciężko schodził ;). 

Jestem ciekawa Waszych opinii, podoba Wam się?:)











Pozdrawiam:*
Mavia

13 komentarzy:

  1. Jakoś tak średnio do mnie trafia. Szary jest o wiele ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Confetti Game podoba mi się z tej kolekcji najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W weekend łaziłam koło nich w drogerii natura i nie zdecydowałam się na żaden, sama nie wiem czemu :P
    W butelce średnie - na pazurkach - super :) Chyba się muszę wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na żywo kompletnie mi się nie widział, jednak u Ciebie na pazurkach wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś dziwny ten pomarańcz, chyba bym się na niego nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taki lekko ceglasty pomarańcz, ale tutaj- z tymi niebieskimi drobinkami- nieco mi się to gryzie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ten jest najbrzydszy z całej czwórki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się otwarcie i szczerze przyznam - w ogóle mi się nie podoba....

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się ten kolorek. Najbardziej do gustu przypadł mi kolorek niebieski :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  10. Na paznokciach wygląda całkiem fajnie. W buteleczce mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjrzałam się bliżej tym lakierom w Naturze i żaden jakoś nie zachęcił mnie do kupienia go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o boże, chyba mi się podoba! :P wygląda jakby brokat wpadł do zupy pomidorowej! :)

    OdpowiedzUsuń