piątek, 6 grudnia 2013

Szminkowo: KOBO Colour Trends - 302 Natural Beauty (+ 301 Lip Care Base)

Cześć!:) Zaraz wychodzę na spotkanie krakowskich blogerek, ale mam dla Was jeszcze kilka zdjęć i kilka słów:). Dzisiaj będzie trochę niecodziennie, przygotowałam dla Was recenzję szminki Kobo w odcieniu Natural Beauty. Zacznę od początku, czyli od nakładania. Natural Beauty nałożyłam na uprzednio położoną bazę pod szminkę również firmy Kobo, która ładnie wypełniła usta i podbiła kolor pomadki. Zdjęcia w całej okazałości bazy wrzucam poniżej :).  Szminka ma odcień tzw. nude, który można spokojnie zaliczyć do nie za jasnych, ani do nie za ciemnych. To średni beż, z różowymi tonami, ładnie komponujący się z moją skórą. Jest ciut ciemniejszy niż moje usta (a mam dość blade), matowe wykończenie. W połączeniu z bazą lip care nie zauważyłam podkreślenia suchych skórek, nie rozmazywała się, podobało mi się to, że cały czas była w stanie nienaruszonym. Wiadomo jednak jest, że niestety podczas jedzenia i picia - ściera się. Solidne opakowanie, wykonane z wysokiej jakości plastiku na pewno nie ulegnie uszkodzeniu w naszej torebce czy też otwarciu, ponieważ opakowanie zamykane jest na "klik". Ładny design, przyjemny dla oka, klasyczna kolorystyka opakowania sprawia, że cały kosmetyk sam w sobie jest elegancki i kobiecy. Jestem na tak, zwłaszcza, że takie odcienie na ustach lubię najbardziej :). 



Wywiadówka:

Kobo
Colour Trends

Odcień: 302 Natural Beauty
Ile kosztuje?: 15,99zł
Gdzie kupić?: Drogerie Natura
Pojemność/zawartość: 3,8g






 





 Zbliżenia na bazę, którą miałam okazję nosić pod kilkoma już kolorami i jestem nią mile zaskoczona. Wcześniej nie zwracałam uwagi na wspomagacze jeżeli chodzi o usta, ale teraz widzę, że jest podobnie jak w przypadku cieni czy lakierów do paznokci - baza chociaż niewidoczna, potrafi zdziałać wiele :). 


Wywiadówka:

Kobo
Colour Trends

Odcień: 301 Lip Care Base 
Ile kosztuje?: 15,99zł
Gdzie kupić?: Drogerie Natura
Pojemność/zawartość: 3,8g






  
  
Do zaprezentowania Wam, mam jeszcze trzy kolory, który chcecie zobaczyć następny? :)


Pozdrawiam:)
Mavia

20 komentarzy:

  1. Oglądałam ostatnio te nowe pomadki, ale Natural Beauty nie widziałam, wygląda bardzo ładnie, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te pomadki, ale ja lubię coś bardzo trwałego. Głównie dlatego mam opór przed kupnem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor, bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. napewno pokochałabym coral kiss :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten nudziak, fajne są w nim te różowe tony, muszę go obadać w Naturze :)
    A zaciekawiły mnie jeszcze 304 i 311

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten kolorek, bardzo ci w nim do twarzy. Zaciekawił mnie jeszcze ten Coral kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gama kolorystyczna jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę o bazie do ust, brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ta pierwsza szminak boska <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Własnie cały czas poszukuje odpowiedniej pomadki.. Do twarzy Ci w tym odcieniu, tak naturalnie ;) Zaciekawił mnie odcien 304, chociaż szukam czegoś bardziej bordowego. Ciekawe jak bym w takim kolorku wygladala ;D
    Dzis pierwszy post na moim blogu ;) zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta 1- koralowa może być ciekawa. Jesteś prześliczna, a szminka bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznaś :-)
    Mnie bardzo intryguje ta baza!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam coral kiss i kilka innych :)

    OdpowiedzUsuń