niedziela, 3 listopada 2013

Kobo Fashion Colour 115 Nude i 113 Orange Kiss

Cześć!:)
Dzisiaj mały odpoczynek od lakierów, mam dla Was krótkie recenzje dwóch szminek Kobo w odcieniach Nude oraz Orange Kiss. Jak się sprawdziły? Przygotowałam dla Was jak zwykle dużo zdjęć:).




Wywiadówka:

Kobo
Fashion Colour

Odcień: 115 Nude
Ile kosztuje?: 15,99zł
Gdzie kupić?: Drogerie Natura
Pojemność/zawartość: 3,8g





Nude to jeden z tych odcieni, które chętnie i często noszę na ustach. Nie jestem zadowolona z kształtu jak i ogólnego wyglądu moich ust dlatego wolę je jakoś kamuflować i nie nakładać zbyt krzykliwych odcieni by nie zwracać na nie dodatkowo uwagi. Szminka Nude od Kobo ma ładny, naturalny ciepły odcień, nie zawiera drobinek, jest matowa, z łatwością sunie po ustach. Jest kryjąca, można łatwo stopniować intensywność koloru. Nie będę oszukiwać, że wytrzymuje cały dzień, bo nie wytrzymuje, no chyba, że nic nie jemy ;). Muszę przyznać jednak, że ładnie się zmywa, nie potrzebna jest ciągła kontrola nad znikaniem szminki. Nie mogę nie wspomnieć o eleganckim opakowaniu wykonanego z mocnego plastiku, zamykane jest na "klik", nie ma możliwości, żeby otworzyła nam się przez przypadek w torebce. W Drogeriach Natura często bywają obniżki dlatego warto polować, bo można ją kupić jeszcze taniej, choć cena nie jest moim zdaniem wysoka :).














 
Wywiadówka:

Kobo
Fashion Colour

Odcień: 113 Orange Kiss
Ile kosztuje?: 15,99zł
Gdzie kupić?: Drogerie Natura
Pojemność/zawartość: 3,8g

  
Orange Kiss to mocny odcień pomarańczy, z nutą czerwieni, odcień bardzo ciepły i twarzowy. Szminka nie jest matowa, ma w sobie drobny shimmer, który na ustach nie jest zbyt widoczny, sprawia, że usta mają nieco perłowy połysk. Czy to dobrze? W tym przypadku mi się podoba, szminka nie sprawia wrażenia kredowej i kreskówkowej, a gdy nałożymy jej niewiele daje subtelny efekt. Przyznam szczerze, że w mocnej wersji nie miałam okazji jej jeszcze nosić takiej jak na zdjęciach, zbieram nadmiar chusteczką i zostawiam subtelny kolor. 







 Pozdrawiam:*

Mavia

37 komentarzy:

  1. Nude zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor tej nudziakowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno pierwsza jak i druga są śliczne! Nude bardziej lubię ;) Świetne zdjęcia, wyglądasz bardzo ładnie i masz genialną koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskoczenie: ktoś, kto nie jest maksymalnie wyretuszowaną modelką prezentuje się dobrze w pomarańczu :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dzięki za komplement :D Chociaż nie mogę się przekonać by wyjść w nim na ulicę.

      Usuń
    2. Przełam się raz - zobaczysz, że posypią się komplementy!:)

      Usuń
  5. mam tą druga ale chciałąbym jeszcze tą pierwsza:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Ty gadasz?! Masz bardzo ładny kształt ust.... a jak coś Ci się nie podoba, to przecież łatwo to 'naprawić' kryjącą pomadką, lekko zmieniając obrys... ja tak mam ;) mam lekko niesymetryczne, niepełne wargi, a jak lekko zmienię kształt to wygląda to o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam o tym, że można tak to załatwić, dobrze wiedzieć:).

      Usuń
  7. Ta druga dużo lepsza. W niej według mnie też lepiej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwona wygrywa!
    ps. jesteś piękna !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazwyczaj jestem fanką nudziaków, ale w tym wypadku czerwień wygrywa ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Orange Kiss bardzo ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci w tej drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie Ci w tej pomarańczowo-czerwonej! i nie wiem co Ty chcesz od swoich ust :) a nudziakowa też mi się podoba i siebie bardziej widzę w tej "nudnej" wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jesteś! :) do twarzy Ci w tej wersji nude. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, kobieto, ależ Ty jesteś piękna! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów tak bo się zaczerwienię:)! Ale dziękuję:)

      Usuń
  15. Według mnie w żywych kolorkach na ustach jest Ci o wiele ładniej :) wyglądasz promiennie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomarańczowy pocałunek wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie bede oryginalna i tez napisze ze jestes piekna, obie szminki do Ciebie pasuja w drugiej odsłonie wyglądasz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG, czy Wy z Atqą się umówiłyście?:P Najpierw byłam u niej - napaliłam się na te pomadki, teraz u Ciebie - już się wiercę na krześle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D Nie umówiłyśmy się, ale bardzo dobrze, że się wiercisz na krześle bo są cudne!!:)

      Usuń
  19. Baardzo Ci pasuje ten oranż,wyglądasz tak ślicznie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Madzia, pięknie wyglądasz w każdej z nich, ale w oranżu naprawdę promiennie :-)) Uwielbiam te szminki, ale mam na razie te ze starą formułą, zobaczę jak ta nowa się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś naprawdę śliczną dziewczyną! :)
    Nie chcę się czepiać, ale na zdjęciach widać trochę.. ciasto jeśli chodzi o podkłąd/puder. wiesz o co chodzi. moze troche za duzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ciasto" to może być efekt mojej skóry pełnej niedoskonałości plus świeżo wykonany make-up. Mam kaszkę na twarzy, sporo wyprysków i ciągle z tym walczę. Świeżo nałożony podkład + sypki puder transparentny nie daje zbyt dobrego efektu, dopiero po chwili staje się moją drugą twarzą :).

      Usuń
  22. Nude pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń