sobota, 30 listopada 2013

Eveline miniMAX - #836

 Wywiadówka:


Eveline
miniMAX

odcień: 836
gdzie kupić? :  Hebe, niektóre drogerie Rossmann, drogerie niesieciowe
ile kosztuje? :  ok. 6zł
pojemność: 5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + dobre krycie
              +szybko schnie
              + wąski pędzelek       
              + cena 
              + dostępność
              + brak problemów przy zmywaniu          
minusy: - - - -

 Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję jednego z maluszków Eveline. Na tapetę wzięłam odcień 836 czyli krótko mówiąc, według mnie - buraczkową czerwień. Nie jest to klasyczne bordo, widać w nim kroplę zarówno fioletu, purpury jak i różu. Ciekawa kombinacja. Lakier jest kremowy, zupełnie bezdrobinkowy, do pełnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw, rozprowadza się bez najmniejszych problemów i schnie w przyzwoitym czasie. Pozostawia ładny połysk, po raz kolejny miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o lakiery Eveline :). Dostępność jest całkiem dobra, w Hebe widziałam całą szafę E. z mnóstwem kolorów miniMAX, cena niska i póki co - drugi lakier Eveline, który się u mnie sprawdził :). 









  




                                                                                  Produkt otrzymałam od Eveline jednak nie miało to wpływu na moją opinię. 

                                                                    Pozdrawiam:*
                                                                          Mavia


19 komentarzy:

  1. Oj świetny kolorek, polubiła bym się z nim ;) Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa lakiery tej firmy i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny winny kolor! Chętnie bym taki przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ! Mam 3 miniMAXy i każdy się świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego koloru mi właśnie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jak na tą porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor! A na Twoich paznokciach wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  9. MiniMax'y są naprawdę dobre jak na tą półkę cenową! Sama byłam w szoku, ale... zdominowały moje lakierowe pudełko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo piszesz, że one są w Hebe - poszukam bo wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jesienny kolor jak tylko będzie dostępny w rossmanie to go sobie sprezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier i jestem z niego bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń