wtorek, 5 listopada 2013

Carmex'owa przesyłka plus coś dla Was - minirozdanie:)

Wczoraj odebrałam swoją ambasadorską paczkę od Carmex. Znalazło się w niej 7 balsamów do ust z dziewięciu możliwych:). Jeden z nich podarowałam mamie, drugi chcę podarować którejś z Was! 





Wystarczy tylko obserwować i zgłosić się w poniższym 
formularzu. 
Prezent jest drobny dlatego zgłaszać się możecie tylko przez najbliższy tydzień do 12 listopada włącznie, natomiast wyniki pojawią się na drugi dzień 13 listopada. 
Decyduje los :)



Pozdrawiam:*
Mavia

18 komentarzy:

  1. formularz wypełniony może w końcu szczęście mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję truskawkową i chętnie spróbuję innej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poluję na jaśminowego już od dawna, ale nigdy do Rosmanna niedaleko mnie akurat ten nie dochodzi... więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) wysłałam zgłoszenie...
    Nigdy nie miałam Carmex a cieszą się taką sławą.

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajnie, zawsze chciałam przetestować jaśminową wersję, a nuż się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno już carmex'a nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. miętowego jeszcze nie miałam, chciałam kupić ale nei było, ostatnio też prawie wpadł do koszyka ten kolorowy, jednak w ostatniej chwili odłożyłam. i dobrze, bo dzień później dostałam właśnie różowiutki w prezencie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do fanek :) i czekam na rozwiązanie konkursu :) POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za Wasze zgłoszenia :). Niebawem poznacie zwycięzcę :)

    OdpowiedzUsuń