czwartek, 28 listopada 2013

i-nails STUDIO #364 kameleon pink

 Wywiadówka:  
i-nails
STUDIO

odcień: #364 kameleon pink
gdzie kupić? : Dobra Rada 
ile kosztuje? : teraz na promocji: 2,15zł
pojemność: 12ml
wykończenie:  kremowe z poświatą
krycie: 3 warstwy
plusy:   + wygodny pędzelek            
               + niska cena
               + przyjemna aplikacja
               + ładny połysk          
minusy:  - dostępne tylko poprzez sklep Dobra Rada

Z lakierami marki i-nails spotkałam się po raz pierwszy za sprawą Dobrej Rady. Z tego co wyczytałam, jest to marka produkowana właśnie przez tę drogerię. Lakiery i-nails charakteryzują się dużą pojemnością, standardowym pędzelkiem, minimalistyczną buteleczką w kształcie dzbanka oraz bardzo niską ceną. Na tapetę wzięłam pastelowy róż, z nutą fioletu, przypominający do złudzenia Essie French Affair. Kolor 364 jest kremowy, ale z delikatną, złoto-różową poświatą, która widoczna jest tylko i wyłącznie w sztucznym świetle. Akurat to dla mnie plus, w świetle dziennym lakier przez ukrytą poświatę nie jest płaski, a w sztucznym świetle ładnie połyskuje. Do pełnego krycia potrzebowałam trzech cienkich warstw, po dwóch był już całkiem w porządku ale ja lubię krycie na 110% ;)). Po wyschnięciu, pozostaje bardzo przyzwoity połysk. Reasumując, bardzo mile zaskoczyłam się jeżeli chodzi o lakiery i-nails. Jak widać tanie nie znaczy złe, wręcz przeciwnie :). 



  









Pozdrawiam:*

Mavia

21 komentarzy:

  1. Na niektórych zdjęciach w butelce jest bardziej fioletowy, a na paznokciach różowy :) Podoba mi się ta poświata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w ogóle nie słyszłam o lakierach tej firmy, ten odcień, który pokazałaś wyglądała na ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kolor :) Podoba mi się ta różowa poświata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutki kolor :) Jednak ja wole takie oglądać u kogoś, sama niezbyt się z takimi czuję... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny, ale ja nie przepadam za zakupami w Internecie, więc pewnie do mnie nie trafi :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, taki piekny i taki taniutki! :O Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor :) i jak najbardziej uważam że tanie nie musi być złe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się, nawet bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kolory tego typu! Przypomina mi kolor Rimmela z serii 60 Seconds "620 How do You lilac it?", który mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyszedł :) nie spodziewałabym się, że aż tak jest ładny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, choć nie do końca mój.

    OdpowiedzUsuń