czwartek, 27 grudnia 2012

Seche Fast Dry One Coat - Smitten

 Wywiadówka:  
Seche
Fast Dry One Coat
odcień: Smitten
ile kosztuje? : 39zł
pojemność: 14ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 1 warstwa
plusy: + wąski i dobrze wyprofilowany pędzelek
               + genialne krycie
               + ekspresowo schnie
               + super połysk     
               + mało intensywny zapach           
minusy: - dostępność     
         
Po wczorajszych brokatowych wariacjach czas na coś spokojniejszego. Jak się okazuje tylko pozornie :D. Pierwszy raz mam do czynienia z lakierami Seche, ponadto także po raz pierwszy mam do czynienia z produktami Seche. Muszę na wstępie wspomnieć, że lakiery Seche to prawdziwa nowość na rynku światowym, lakiery te są szybkoschnące i mają potrójną pigmentację. O tym zapewnia nas producent, a jak jest naprawdę? Na paznokciach mam jedną warstwę emalii. Lakier po kilku minutach był odpowiednio utwardzony i mogłam wrócić do swoich obowiązków bez martwienia się o to żeby uważać na świeżo pomalowane paznokcie. 
Smitten to głęboka czerwień z nutą różu, myślę, że jest to lakier z rodzaju tych, że o każdej porze roku i praktycznie na każdą okazję będzie dobrze wyglądać. Pędzelek jest wąski i zbity, bardzo precyzyjnie i szybko można pomalować paznokcie. Rzadka formuła i delikatny, niedrażniący zapach tylko umilają czas przy wykonywaniu manicure:). Cena jest sprawą dość dyskusyjną jednakże biorąc pod uwagę jakość emalii jak i pojemność myślę, że jest to dość rozsądna cena mieszcząca się w granicach. Ze względu na fakt, że produkty Seche dopiero wchodzą do Polski, dostępność ich na chwilę obecną jest dosyć słaba, ale myślę, że to jest kwestia czasu;). 

Oficjalnym dystrybutorem w Polsce produktów Seche jest a.i. Polska.








  
 Pozdrawiam:*

19 komentarzy:

  1. piękny kolor ale nie za taką cenę! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolor, uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier za 39zł? Czysty ekscentryzm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, ale ta cena ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite! naprawdę masz jedną warstwę na paznokciach?
    świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor świetny, cena mniej, ale jedna warstwa ?! :D no no trzeba się zastanowić czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba odcień tego lakeru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor świetny ale ta cena mnie zdecydowanie odpycha :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor przepiękny. Ciekawa jestem jaki jest stosunek ceny do jakości? Mam niemal identyczną opinię na temat lakierów Orly - rzadki, super kryją, świetnie się rozprowadzają i bardzo szybko schną... Ale trzymają się na moich paznokciach dokładnie tyle co np Wibo za 5zł...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ;-) oj to jakieś cudo i ktoś w końcu 'skonstruował' lakiery na szybko! Mogłyby być jednak chociaż trochę tańsze...

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor piękny ; ) ale cena ; o

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor nie mój, ale jak go tak chwalisz to chyba się im przyglądne w sklepie, który mi otworzyli ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. jak będę miała okazję, to na pewno kupię :) wygląda pięknie, chociaż kolor nie do końca mój.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor.
    Widzę, że będziemy miały okazję poznać się w Suchej :)

    OdpowiedzUsuń