czwartek, 23 marca 2017

REGENERUM - regeneracyjne serum do twarzy

Wywiadówka: 


REGENERUM
regeneracyjne serum 
do twarzy



więcej informacji: TUTAJ
ile kosztuje? :  ok. 30 
pojemność: 50 ml




Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym, niecodziennym postem. Może zacznę od tego, że z produktami Regenerum nigdy nie miałam to czynienia i jest to mój pierwszy raz z tą marką. Mam problem z suchą skórą twarzy, na której dodatkowo często i chętnie pojawiają się przykre problemy. Dotychczas korzystałam z kremu Yves Rocher z serii Sensitive Vegetal, z którego byłam bardzo zadowolona, aczkolwiek nie do końca i nie zawsze radził sobie z odpowiedniem nawilżeniem. Po pierwszym użyciu serum skóra jest widocznie nawilżona i wygładzona, suche skórki znikają, a twarz wydaje się zdrowsza. Nie wierzyłam nigdy w tak szybkie działanie tego typu kosmetyków, lecz tutaj przekonałam się na własnym doświadczeniu. Dodatkowo, po dłuższym (a przede wszystkim regularnym) stosowaniu serum od Regenerum nie mam już problemów z utrzymaniem odpowiedniego nawilżenia skóry oraz moja skóra jest bardziej promienna i widocznie odżywiona. Warto wspomnieć, że także świetnie nadaje się pod makijaż. Delikatnie matuje, napina skórę i widocznie wygładza. Konsystencja produktu jest gęsta, aczkolwiek nie zapychająca, a sam zapach produktu bardzo neutralny. Uważam również, że opakowanie jest bardzo poręczne i wygodne, świetnie wydobywa się produkt bez większej ingerencji. Jestem na TAK!!!




Pozdrawiam
Mavia

1 komentarz: