czwartek, 2 marca 2017

YANKEE CANDLE MOONLIGHT [wosk]

   YANKEE CANDLE
MOONLIGHT

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu bambusa, nut drzewnych i paczuli.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies
Masa: 22 g 



Moonlight to zapach z rodzaju tych, o których nie wiem co do końca mam sądzić. Wosk zachęca liliowym kolorem tarty, "na sucho" pachnie również przyjemnie - nieco męsko ale nadal świeżo. Jak jest po rozpaleniu? W głównej mierze wyczuwalna jest nuta drzewna wkomponowana w męskie, ale świeże perfumy. Zapach nie należy do najintensywniejszych, nie męczy i nie nuży, można miło spędzić czas w jego towarzystwie :). Nie tak sobie go wyobrażałam, ale koniec końców - podoba mi się i naprawdę można się przy nim zrelaksować. 




Pozdrawiam
Mavia

2 komentarze:

  1. Już dawno go kupiłam, ale jeszcze nie paliłam, teraz zapach mnie zaciekawił- muszę sprawdzić jaki będzie po odpaleniu

    OdpowiedzUsuń