niedziela, 26 marca 2017

MAGA DIAMOND nail enamel - 8L [kolekcja LATO 2017]

 Wywiadówka: 

MAGA
DIAMOND
Kolekcja LATO 2017
nail enamel

odcień 8L 
gdzie kupić? : KLIK
ile kosztuje? :  14,99zł
pojemność: 11 ml
wykończenie: kremowy
krycie: 2 warstwy
plusy: + trwałość  
             + dobra pigmentacja
             + niedrażniący zapach
             + szybko schnie
             + dobrze wyprofilowany pędzelek       
             + ładny połysk  




Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym kolorem z letniej serii firmy Maga. Mój wybór padł na kolor 8L - soczystą czerwień z pomidorową nutą. Kolor jest bardzo nasycony, ładny i zdecydowanie letni - świetnie sprawdzi się przy wiosenno-letnich stylizacjach. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw, a całość wyschnęła w bardzo krótkim czasie. Nie muszę chyba wspominać o połysku... Wystarczy spojrzeć na zdjęcia :). Fantastycznie się błyszczy i nie matowieje. Co uważacie?














Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze:

  1. ja mam sporo tych lakierów, i faktycznie krycie mają cudne, ja niektóre nawet czyli granat i chromowe to u mnie po jednej grubszej warstwie pięknie kryją :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i go uwielbiam. Niesamowita jest ta czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcień idealny :) Lubię czerwone lakiery :)

    OdpowiedzUsuń