piątek, 25 maja 2012

Sensique Oriental Dream - 263 Fullmoon Maple

Sensique Oriental Dream LE
odcień: 263 Fullmoon Maple
gdzie kupić? : drogerie Natura(niestety teraz już niedostępny)
ile kosztuje? : 5,99 (obecnie w przecenowych koszyczkach - 3-4zł)
pojemność: 8ml
krycie: 2 warstwy
plusy: + niedrogi
                +wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek
                + szybko schnie
                +  przyjemna konsystencja
minusy: - już praktycznie niedostępny
 
Lakier ten jest z jesiennej kolekcji Sensique - Oriental Dream. Fullmoon Maple kupiłam na przecenie za 3,5zł, myślę, że jest jeszcze do dostania w przecenowych koszyczkach w Naturach. Kolor jest dosyć klasyczny, intensywny, chłodny róż z mnóstwem niebieskich drobinek, które tworzą tak jakby taflę. W buteleczce kolor średnio mi się podobał, ale ostatecznie po swatchach, które zobaczyłam na różnych blogach postanowiłam go kupić:). Nakłada się wygodnie, lakier ma dosyć rzadką konsystencję, szybko schnie. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, nie zwróciłam uwagi żeby odpryskiwał jednak na drugi dzień widziałam lekko starte końcówki. Całkiem przyjemny kolorek, podoba mi się:). 









 

18 komentarzy:

  1. przepiękny kolor :) i te paznokcie, też bym takie chciała ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor i oczywiście paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna fuksja, , masz genialny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ale szału nie robi ;p Na Twoich paznokciach najbardziej podobają mi się odcienie niebieskie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde super kolor :)~!

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurenka a mi się nie widzi;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a do mnie taki kolor zupełnie nie przemawia :) jakoś nie wyobrażam swoich paznokci tak pomalowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w mojej naturze są prawie wszystkie kolory z tej serii za 5zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boski kolor ;)
    Zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieziemski kolor! Bardzo lubię lakiery z Sensique'a. Tanie jak barszcz i całkiem trwałe.

    Serdecznie zapraszam na Kokardkę :)
    kokardka-mysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń