poniedziałek, 21 maja 2012

Delia Coral Prosilk - 159 - Wata Cukrowa!

Wywiadówka:
Delia Coral Prosilk
odcień:159
gdzie kupić? : SuperPharm, małe drogerie
ile kosztuje? : 5.99zł (cena regularna)
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 3 warstwy
plusy: + przyjemna konsystencja
               + tani
               + szybko schnie
               + nie ma problemu ze zmywaniem
minusy: - słabo kryje:(

Od razu wiem, że ten kolor nie każdej z Was się spodoba. Osobiście lubię takie odcienie prawie białe, pastelowe. Paznokcie optycznie wydają się większe i szersze.  Kolor jest dosyć cukierkowy i niestety problematyczny w nakładaniu. Ciężko się nakłada, trzeba uważać na smugi. Ja nałożyłam trzy warstwy chociaż przydałaby się czwarta bo gdzieniegdzie widziałam prześwity i smugi.  Przepraszam za zielonkawe skórki ale przedtem nosiłam zielony lakier i nieco zabarwił. Kupiłam go gdy był w promocji 1+1, więc wyszedł mi jedynie 3 zł :). 







18 komentarzy:

  1. na moich nierównych paznokciach wyglądał by strasznie... ale powiem Ci że kolor fajny a u Ciebie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie wygląda ładnie :) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest idealny jak dla mnie! Nawet do szkoły się nada :)) A ty go kupiłaś w superpharm, tak? Nie wiesz, czy można je też dostać w rossmnie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi kolor bardzo się podoba też lubię takie odcienie które optycznie powiększają paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, piękny i jeszcze raz piękny! :) Szkoda tylko, że takiego efektu nie ma po 2 warstwach, bo mi nigdy na 3 nie starcza cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mój kolor totalnie. Ewentualnie położyłabym na niego jakiegoś glittera.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja różne odcienie bieli kochałam, kocham i kochać będę / bez względu na trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle u Ciebie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mi się wydaje, czy jest podobny do Orly Pure Porcelain...? Piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ! Brak mi takiego kolor w zbiorach..
    Żałuję, że nie wiedziałam o tej promocji bo chętnie bym skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek nie dla mnie, może ewentualnie jako bazowy pod jakieś wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny jest, taki delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WATA CUKROWA! AAAA :D No właśnie, mnie zawsze jednak denerwuje w takich lakierach fakt, że trzeba nakładać aż 3 warstwy, by uzyskac fajny efekt :(

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt naprawde rewelacyjny :) swietny lakier !!!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń