piątek, 21 października 2011

Współpraca z Simple Beauty

 Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Simple Beauty. Bardzo się ucieszyłam ponieważ mam ciężki dostęp do lakierów z tej firmy, a jeden z tej firmy posiadam i jestem z niego bardzo zadowolona. Wczoraj paczuszka doszła do mnie i zobaczcie jakie dostałam cuda do testowania:


-zmywacz z aloesem ultra strong 150ml
-zmywacz z witaminą E oraz prowitaminą B5 50ml
-olejek z keratyną
-odżywka diamentowa Diamond Power
-brokat dekoracyjny nr 18
- lakiery do paznokci nr 165 i 89


Nie mogę się już doczekać aż wypróbuję te wszystkie rzeczy.
 Od jutra zaczynam testować odżywkę Diamond Power oraz olejek do paznokci z keratyną. Będę stosować je regularnie aby móc ocenić efekty.  Brokatu było tak kopiato, że aż się wysypywał z pudełeczka:). Postanowiłam wysypać go i wsypać z powrotem ponieważ zauważyłam, że dużo drobinek powchodziło w rowki, część powypadało przy zdjęciu. Na papierze wygląda zachwycająco, nigdy nie używałam brokatu do zdobienia paznokci, jestem ciekawa jak będzie się prezentował :).

11 komentarzy:

  1. Gratuluję :). Brokat pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie poczytam recenzje, nie słyszałam o tej firmie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)) ten brokat jest na prawdę śliczny ;) i czekam na recenzje oczywiście :D Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współpracy i czekam na recenzje tych cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy ;)
    Świetny blog .Obserwuje . Zapraszam do mnie w wolnej chwili. Było by miło gdybyś Ty też mnie zaobserwowała . :) Pozdrawiam serdecznie . ;)

    OdpowiedzUsuń