sobota, 28 stycznia 2017

YANKEE CANDLE STAR ANISE & ORANGE - wosk



  YANKEE CANDLE
STAR ANISE & ORANGE

Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystego plasterka słodkiej pomarańczy połączonej z orzeźwiającym, gwiaździstym anyżem.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g




Star Anise & Orange to kompozycja dla naprawdę odważnych. Od razu uprzedzę osoby, które łudzą się, mimo niechęci do anyżu, że jednak im ten wosk się spodoba. Otóż zapach jest idealnym odzwierciedleniem anyżu z cytrusami. Trochę przypomina mi herbatę z przyprawami korzennymi, anyż nie przeszkadza mi aż tak bardzo, dałam mu kilka szans i całkiem podobał mi się ten zapach. Nie ukrywam, że nie lubię anyżu, ale zapach nie był aż takim koszmarkiem jakiego się spodziewałam, mogę go spokojnie ocenić na 3/5, jest ok, ale nie lubię anyżu i stąd moja ocenia :)




Pozdrawiam
Mavia

3 komentarze:

  1. Ostatnio kupiłam ich świeczkę i przepadlam. Ze wględu na ceny świec muszę kupić woski dla przetestowania zapachów - bo docelowo wole swiece

    OdpowiedzUsuń
  2. za anyzem nie przepadam,ale zapach moze byc ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń