środa, 25 stycznia 2017

MAGA DIAMOND nail enamel - #7

 Wywiadówka: 

MAGA
DIAMOND
nail enamel

odcień 7 
gdzie kupić? : KLIK
ile kosztuje? :  14,99zł
pojemność: 11 ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + trwałość  
             + dobra pigmentacja
             + niedrażniący zapach
             + szybko schnie
             + dobrze wyprofilowany pędzelek       
             + ładny połysk                                                      

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnego koloru z firmy Maga. Kolor jest bardzo przyjemny, jest to brudny róż z nutą fioletu, brązu. Bardzo przyjemny kolor, właściwie uniwersalny i pasujący do kobiet w każdym wieku. Ja się zakochałam, kolor dla mnie jest cudownym lakierem na co dzień, przyjemnie mi się go nosi. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, płytka została dokładnie pokryta bez żadnych smug. Całość schnie szybko, na koniec nałożyłam również żelowy top, który (tak myślę, że to jego zasługa:)) przedłużył trwałość manicure. 








Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze:

  1. Widzę, że firma z mojego miasta! Muszę się zainteresować, bo wygląda ciekawie, a mania kolekcjonerstwa nowych marek też robi swoje ;)

    OdpowiedzUsuń