wtorek, 24 stycznia 2017

YANKEE CANDLE SNOWFLAKE COOKIE [wosk]

 YANKEE CANDLE
SNOWFLAKE COOKIE

Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: ciastka, cynamon oraz waniliowa polewa.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g




Snowflake Cookie to aromat świeżych ciasteczek, udekorowanych lukrem. Właściwie zapach można interpretować indywidualnie, ja podczas palenia wosku miałam przed oczami ciastka z dzieciństwa, które wprost uwielbiałam. Zapach należy do tych intensywnych, więc wystarczy naprawdę niewielka ilość by całe pomieszczenie wypełniło się słodkim, przyjemnym aromatem ciasteczek z nutą waniliową. Kompozycja jest naprawdę urocza i przytulna, miły kolor i etykieta są bardzo w moim guście, dlatego też dołączył do mojej YC kolekcji. Mnie się podoba, mimo, że jest baardzo słodki :).




Pozdrawiam
Mavia

3 komentarze:

  1. Dla mnie jest troszkę za słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdemu się spodoba, jest bardzo słodki, ale dla mnie idealny, jeszcze żaden zapach mnie nie zemdlił do tego stopnia, że nie mogłabym go dalej palić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zapach, zdenkowałam już jedną świecę :)

    OdpowiedzUsuń