poniedziałek, 16 stycznia 2017

YANKEE CANDLE CANDY CANE LANE [wosk]

 YANKEE CANDLE
CANDY CANE LANE

Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mięta pieprzowa, słodkie ciasteczka oraz kremowy waniliowy lukier.

Cena: 9 zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22 g




Candy Cane Lane jest bardzo specyficznym aromatem. Przede wszystkim zarówno nazwa jak i etykieta jest mocno świąteczna, więc oczywiście spodziewałam się wszelkich aromatów okołoświątecznych. Candy Cane Lane zaraz po rozpaleniu jest... miętowy. Nie jest to czysty miętowy aromat, jest on w towarzystwie słodkich lizaków, takich lasek biało-czerwonych - na pewno każdy z Was kojarzy. Całe to połączenie nie przypadło mi do gustu. Szczerze powiedziawszy, dałam mu kilka szans, ale kompletnie mi nie podszedł. Kompletnie nie mój zapach.




Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze:

  1. A ja jestem zakochana w tym zapachu ! Też spodziuewałam sie czegoś mega słodkiego, odpalam a tutaj piekna mięta ! Teraz to mój ulubieniec :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osób się nim zachwyca, a ja muszę sięgnąć z ciekawości po wosk, bo na sucho nigdy nie kusił mnie na tyle, by go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś w wosku i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń