sobota, 20 sierpnia 2016

VICTORIA VYNN - No. 079 In The Navy [lakier hybrydowy]

  Wywiadówka: 

VICTORIA VYNN

odcień: No 079 In The Navy 
gdzie kupić? : http://victoriavynn.com/
ile kosztuje? : ok. 35 zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy [+tape bond + baza + top]
plusy:  + wygodny, dobrze wyprofilowany pędzelek               
              + elegancki i nowoczesny design
              + trwały
              + samopoziomujący
              + kremowa konsystencja (nie rozlewa się po skórkach)
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
              + wysoki połysk
              + dobra pigmentacja
minusy: - - - - 

Marka Victoria Vynn jest dla mnie zupełną nowością i przyznam szczerze, że byłam niezwykle podekscytowana kiedy mogłam przyjrzeć się tym uroczym - ale jakże profesjonalnym - buteleczkom. Elegancki design, niestandardowy kształt i dopracowanie w każdym calu jeśli chodzi o szczegóły - na szóstkę. Jest to amerykańska marka, której inspiracją są najnowsze trendy mody jak i designu wprost z Nowego Jorku. Osobiście zaznajomiłam się ze stroną marki, która jest prawdziwą kopalnią przepięknych zdjęć i różnorodności pod względem produktów i kolorów.

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować pierwszy z lakierów - In The Navy. jest to granat, z mnóstwem shimmeru, który w połączeniu z mega połyskiem tworzy idealną taflę wyglądającą jak gwieździste niebo. Oczywiście manicure zaczęłam od odpowiedniego przygotowania płytki, a następnie nałożyłam nowy dla mnie produkt - Tape Bond - krótko mówiąc maksymalnie zwiększa przyczepność manicure, przekłada się na trwałość, jest w pełni bezpieczny dla naszych paznokci i zastępuje matowienie płytki i użycie primera. Kolejnym krokiem była baza oraz dwie warstwy In The Navy. Pigmentacja jest na tyle rewelacyjna, że właściwie jedna warstwa mogłaby wystarczyć do pełnego krycia. Dla pewności nałożyłam drugą warstwę, która okazała się być świetnym dopełnieniem. Na koniec Top, który nadał fenomenalny połysk całej stylizacji. Mimo, że lato jeszcze trwa - takie kolory uwielbiam nosić przez cały rok! Pierwsze wrażenie jak na razie baaaardzo pozytywne. Dajcie znać w komentarzach czy miałyście już okazję próbować produktów Victoria Vynn.











Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy: