czwartek, 4 sierpnia 2016

Semilac - 000 Lazure Dream [lakier hybrydowy]

Wywiadówka: 

Semilac

odcień: 000 Lazure Dream 
gdzie kupić? :  - - - 
ile kosztuje? :  - - -
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy [+ baza + top]
plusy: + lakier hybrydowy
              + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + utrzymuje się długo na paznokciach
              + samopoziomujący
              + kremowa konsystencja
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
             
minusy: - - - - 



Sierpień już się rozpoczął, dla niektórych połowa wakacji już minęła. Dla mnie to pracujący czas, ale lubię to i spieszę do Was z kolejną gorącą notką! :) Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakieru, który jest prawdziwym unikatem. Mowa o lakierze Semilac w kolorze 000 Lazure Dream (SemiLike). Innymi słowami mówiąc - lakierożel w kolorze popularnego, fejsbukowego lajka :). Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się sam pomysł na taki lakier i nie mogłam się doczekać aż go użyję. Lazure Dream jest czystym, pastelowym błękitem, którego aplikacja jest bajeczna. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw, oczywiście wszystko w towarzystwie bazy i top coata. Sam w sobie jest piękny, ale gdy nosiłam go po raz pierwszy dodałam trójkąty (było na insta - wrzucam na samym końcu notki zdjęcie i zapraszam do śledzenie www.instagram.com/maviapl)

Z tego co się orientuję, lakier nie jest w regularnej sprzedaży, można go zdobyć w różnych konkursach lub w inny sposób. Póki co, ten kolor jest dostępny w opcji tradycyjnego lakieru do paznokci KLIK

  











Pozdrawiam
Mavia

8 komentarzy: