piątek, 12 sierpnia 2016

Sally Hansen Complete Salon Manicure - 523 Aflorable

 Wywiadówka: 

Sally Hansen
Complete Salon Manicure

odcień: 523 Aflorable 
gdzie kupić? :  Rossmann, SuperPharm, Hebe, internet
ile kosztuje? : ok. 30zł
pojemność: 14.7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie
              + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + łatwe zmywanie
              + trwały
              + dostępność
minusy: - - - 


 Dziś przychodzę do Was z cudownym lakierem w kolorze tak popularnym ponadczasowym, że bardziej wyobrazić sobie nie można. Aflorable to jasny róż, pastelowy, przypominający kolor popularnych cukierków pudrowych. Mimo swojego jasnego koloru, prezentuje się na paznokciach całkiem naturalnie i elegancko, ale to ze względu na to, że róż nie jest bardzo jasny. Zaskoczyło mnie fantastyczne krycie - dwie cienkie warstwy. Oczywiście czas schnięcia krótki, aplikacja istna bajka. Piękny połysk i super trwałość - czego chcieć więcej? :) Nie tak dawno w Rossmannie widziałam wyprzedaż tej serii lakierów, były po około 8 zł, koniecznie sprawdźcie czy w Waszych Roskach ostały się jakieś ciekawe kolory :).












Pozdrawiam
Mavia

3 komentarze:

  1. Ojej! Taka promocja w Rossmanie? Muszę szybko tam zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się prezentuje :) Przypomina mi trochę Boom Boom Room Essie. Nie specjalnie kuszą mnie lakiery Sally Hansen, ale mam jedną czerwień i powiem szczerze, że zaskoczyła mnie jakość! Lakier bardzo długo się trzyma i ładnie się błyszczy nawet bez topa :)

    OdpowiedzUsuń