sobota, 27 sierpnia 2016

Semilac - 148 Night Euphoria [lakier hybrydowy]

 Wywiadówka: 

Semilac

odcień: 148 Night Euphoria 
gdzie kupić? :  TUTAJ
ile kosztuje? :  29zł
pojemność: 7ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy [+ baza + top]
plusy:  + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + trwały
              + samopoziomujący
              + kremowa konsystencja
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
              + dobrze napigmentowany
minusy: - - - - 


Night Euphoria to kolor z tych "vampowych". Bardzo ciemny fiolet, oberżyna, bakłażan...niesamowicie mocno napigmentowany, a na dodatek z drobinkami, które pięknie połyskują na fuksjowo, złoto oraz fioletowo. Prawdziwy unikat, coś pięknego i niezwykle eleganckiego. Czułam się w tym kolorze idealnie mimo, że mamy jeszcze lato i kolor niezbyt pasuje na tę porę roku... :) Już wiem, że wiele razy wrócę do niego jesienią i zimą. Jeżeli chodzi o właściwości techniczne - zwarta konsystencja, niezbyt gęsta dzięki czemu aplikacja była bardzo łatwa. Pigmentacja, o której wspomniałam na początku powala na kolana - jedna warstwa mogłaby spokojnie wystarczyć, jednakże by dodać głębi całemu mani dałam dwie warstwy + bazę + top. Ja jestem zakochana, a Wy? :)











Pozdrawiam
Mavia

8 komentarzy:

  1. Idealny dla mnie, odcień mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jesień będzie dla mnie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny :D już dawno takich kolorów nie nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, lubię czasem takie bardzo ciemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier ma w sobie pewien urok - szkoda, że nie mogę używać Semilaców :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moge sie doczekać kiedy go użyję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że kolorek z nowej serii Ci się spodobał, będzie idealny na jesień :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń