piątek, 4 marca 2016

Yankee Candle - Fluffy Towels [wosk]

 FLUFFY TOWELS

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeże pranie z nutą cytryny, jabłka oraz lawendy.

Cena: 8zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22g





Fluffy Towels to jeden z tych wosków, które zawsze mnie ciekawiły, ale jeżeli dochodziło już do zakupu to stawiałam na owocowe zapachy. Postanowiłam w końcu się na niego zdecydować i... nie żałuję :). Fluffy Towels to krótko mówiąc zapach świeżo wyciągniętego z pralki prania w ciepły, wiosenny dzień. Zapach jest otulający, miły i "proszkowy". Producent wspomina o cytrynowej, jabłkowej oraz lawendowej nucie - jak dla mnie, wszystkie te trzy nuty zapachowe gubią się w aromacie świeżego prania. Kompozycja zapachowa nie jest męcząca, przyjemna dla nosa i myślę, że tego rodzaju zapach każdemu kojarzy się miło. Fluffy Towels nie bez powodu ma biały kolor i ręczniczki na zdjęciu, potęguje to oczywiście odczucie zapachu, jego czystości i świeżości :) 





Pozdrawiam
Mavia

5 komentarzy:

  1. Muszę go kiedyś powąchać - jestem ciekawa czym się różni od clean cotton

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie,clean cotton mam i też taki świeżo-praniowy :)

      Usuń
  2. Nie miałam go jeszcze a już kilka razy rozważałam zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeden z moich ulubionych sobotnich zapachów! idealny do porządków. Zostaję na blogu na dłużej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze wybieram mocniejsze zestawienia, ale chyba zdecyduje się na 1 lekki aromat :)

    OdpowiedzUsuń