piątek, 18 marca 2016

Sally Hansen Complete Salon Manicure - 684 New Suede Shoes

 Wywiadówka: 

Sally Hansen
Complete Salon Manicure

odcień: 684 New Suede Shoes 
gdzie kupić? :  Rossmann, SuperPharm, Hebe, internet
ile kosztuje? : ok. 30zł
pojemność: 14.7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie
              + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + łatwe zmywanie
              + trwały
              + dostępność
minusy: - - - 

New Suede Shoes to taki odcień niebieskiego, do którego mam słabość. Jeżeli chodzi o lakiery do paznokci, praktycznie każdy kolor mnie zachwyca i w każdym odcieniu znajdę jakieś plusy. Jednakże wracając do New Suede Shoes - to nasycony odcień niebieskiego, właściwie to kobalt, elektryzujący kobalt. Pędzelek świetnie wyprofilowany - charakterystyczny dla całej serii Complete Salon Manicure - płaski, szeroki i zaokrąglony. Nie jest zbyt miękki, świetnie się nim operuje przy skórkach. Nieskromnie powiem - uważam, że paznokcie pomalowane są równo i bezbłędnie ;)))). Oczywiście nie jest to zasługa moich zdolności manualnych, na to wszystko złożyło się wiele czynników, tak jak właśnie wspomniany pędzelek, rzadka acz zwarta konsystencja oraz świetna pigmentacja. Do pełnego krycia potrzebowałam standardowo dwóch, cienkich warstw, których czas schnięcia był krótki. Na koniec pokryłam New Suede Shoes warstwą topa, który notabene przeznaczony jest do innej serii lakierów SH (Miracle Gel), ale także w tym przypadku sprawdził się świetnie. 












Pozdrawiam
Mavia

6 komentarzy:

  1. od zawsze podobał mi się ten kolorek, a to jak go przedstawiłaś..mm... urzekająco !

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery z SH prezentują się bardzo kusząco trzeba im przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny kolor z Kiko i bez przerwy mam go na swoich stopach :)

    OdpowiedzUsuń