wtorek, 5 stycznia 2016

Sophin Vinyl - 207 [holo, holo!!!]

 Wywiadówka:

Sophin
Vinyl

odcień: 207 
ile kosztuje? : ok. 27zł
pojemność: 12ml
wykończenie: holograficzny
krycie: 2 warstwy
plusy: + mocny holo efekt
              + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + duża pojemność
              + łatwa aplikacja
              + dobre krycie 
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
             
minusy: - półmatowe wykończenie

Lakiery Sophin ujrzałam pierwszy raz na facebooku. Zaciekawiły mnie przede wszystkim niecodziennymi kolorami, ale także świetnymi holosiami i fajnymi połączeniami drobinek z kolorem. Dzisiaj jeden z nich, 207 - pastelowy, nieco chłodny róż jako baza, natomiast wewnątrz mnóstwo holograficznych drobinek. Efekt holo jest zdumiewający, świetnie wygląda w sztucznym świetle co starałam się uwiecznić na zdjęciach. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch, cienkich warstw, które schną w krótkim czasie. Całość wysycha do półmatu, lakier pozbawiony jest klasycznego połysku i dla lepszego efektu lepiej dodać top coat. Jednakże należy uważać, bo niektóre topy mogą zmniejszyć holograficzny efekt. Buteleczka wykonana jest z grubego szkła i już na pierwszy rzut oka sugeruje nam, że mamy do czynienia z czymś naprawdę profesjonalnym. Niestety nie znalazłam informacji o miejscach gdzie można zakupić lakiery Sophin oraz w jakiej cenie. Dlatego też odsyłam Was do fanpage'a Sophin, gdzie na pewno znajdzie się wiele odpowiedzi na Wasze pytania, ale znajdziecie również wiele paznokciowych inspiracji :)

Edit: Lakiery Sophin znajdziecie też na jednej z ofert Allegro. :)

















+ top coat

Pozdrawiam
Mavia

10 komentarzy:

  1. Po raz pierwszy widzę u Ciebie, że lakier ma jakiś minus :D
    Zapraszam też do mnie na ocenę lakierów Cosmetics Zone :) rudalisica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie wynika to z tego, że lakiery mają przeważnie właściwości, które różnie się ujawniają na różnych paznokciach dlatego zawsze biorę duży margines :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie przepadam za takim wykończeniem. Mam jeden taki lakier i zawsze ratuje go top coatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go już na wielu blogach. Też używałabym do niego top coatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie mienią się te lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki przepiekny kolor! ♥ tylko dlaczego na ich stronie nie mogę znaleźć miejsc, gdzie można je kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Lakier ten można kupić na allegro oto link http://allegro.pl/sophin-lakier-hybrydowy-winylowy-12-ml-i5896679855.html cena 27 zł

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Lakier ten można kupić na allegro oto link http://allegro.pl/sophin-lakier-hybrydowy-winylowy-12-ml-i5896679855.html cena 27 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info, oczywiście uzupełnię recenzję o podane dane :)

      Usuń