niedziela, 3 stycznia 2016

Semilac Paris - 144 Diamond Ring

 Wywiadówka:

Semilac
Paris

odcień: 144 Diamond Ring 
gdzie kupić? :  TUTAJ
ile kosztuje? :  29zł
pojemność: 7ml
wykończenie: glitter
krycie: 2 warstwy [+ baza + top]
plusy: + lakier hybrydowy
              + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + utrzymuje się długo na paznokciach
              + dobre krycie 
              + kremowa konsystencja
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
             
minusy: - - - - 

Diamond Ring zachwyca. Właściwie na tym mogłabym zakończyć już moją recenzję. Jeśli śledzicie mojego bloga na pewno już wiecie, że uwielbiam wszystko co błyszczy. Okres świąteczno-noworoczny jest o tyle fajny, że bez żadnych konsekwencji mogę nosić brokat w każdej postaci. Diamond Ring jest srebrną bombą z niewyobrażalną ilością brokatu. Kompozycja jest o tyle ciekawa, że drobinki mają różną wielkość, dzięki czemu cały manicure nabiera wielowymiarowości. Baza jest przezroczysta, a cała reszta to brokat. Pełne krycie można osiągnąć po dwóch warstwach - dla mnie to odpowiednia ilość, na zdjęciach również są widoczne dwie. Niestety przez taką ilość brokatu konsystencja jest nieco gęsta, ale dzięki temu, że jest to lakierożel, mamy nieskończoną ilość czasu by dopracować swój manicure tak by było idealnie zanim umieścimy dłoń pod lampą. Efekt jest fantastyczny, na pewno nie raz zdecyduje się na srebrny akcent na jednym/dwóch paznokciach w towarzystwie np. fioletu czy czerni. Do tego manicure hybrydowego użyłam top coatu bez przemywania, kilka dni temu pisałam o nim w osobnej notce. :)














Pozdrawiam
Mavia

13 komentarzy:

  1. jest cudowny, chociaż ja bym się nie odważyła użyć go na wszystkich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie jest zachwycający <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowy :D ja też uwielbiam wszystko co ma drobinki, od takich lakierów zaczęłam swoją przygodę z semilakiem. Teraz chwilowo mi się przejadly i po raz pierwszy w życiu zaczynam podejście do jasnych, pastelowych kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny jest ten semilac:) Zakochałam się w tym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity kolorek sylwestrowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze się znajdzie w mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez go teraz mialam na paznokciach, jutro jzu koniecznie musze go zmyc

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycający blask! Coś czuję, ze przy kolejnym zamówieniu to sobie kliknę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go w swojej kolekcji, ale zapomniałam o nim. Wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. baaardzo ładny. nie byłam do niego przekonana, ale Twoje zdjęcia sprawiły, że zaczęłam na niego inaczej patrzeć :) ja uwielbiam Gold disco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Także go posiadam, już niebawem użyje go 1 raz na paznokciach u dłoni, wcześniej miałam na paznokciach stóp ;-)

    OdpowiedzUsuń