poniedziałek, 18 stycznia 2016

Sensique Color - 190 Sorbet

 Wywiadówka:  


Sensique
Color

odcień:  190 Sorbet 
gdzie kupić? : Drogerie Natura, internet (jeszcze lakiery nie są dostępne w e-sklepie)
ile kosztuje? : 6,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + ładny połysk
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  - - - - - 


Sorbet to śliczna brzoskwinka z różowymi tonami. Lekki, wiosenny, dziewczęcy odcień świetnie pasujący do każdego rodzaju skóry. Nie jest to pastela, nieco ciemniejszy, ale nadal jasny i delikatny. Jak sama nazwa wskazuje - blisko mu do sorbetu, zwłaszcza brzoskwiniowego :). Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw emalii, które schną w krótkim czasie. Połysk uważam, że jest zadowalający, top coat nie jest konieczny, ale jeżeli ktoś oczekuje szklanego połysku to polecam dodać coś na wierzch :). Ładny i niedrogi, dodatkowo łatwy w obsłudze. Cóż więcej dodać, chyba jedynie to, że polecam :)









Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy:

  1. Dziwnie ten kolor wygląda szczerze mówiąc, jakoś totalnie do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwny kolor, ale nawet całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się ten kolor podoba. Bardzo dziewczęcy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor taki jakby marchewkowy, niby ładny ale jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie mój kolor, do pomarańczu chyba nigdy się nie przekonam ani w ubraniach ani na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń