piątek, 28 sierpnia 2015

Sensique Samba - 217 Rio Grande

 Wywiadówka: 

Sensique
Samba

odcień: 217 Rio Grande 
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 7zł
pojemność: 8ml
wykończenie: perłowe/
shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy:  + dobrze ścięty pędzelek  
              + niska cena
              + dobre krycie
              + łatwa aplikacja
              + przyzwoity połysk
minusy: - - - - 

Rio Grande to krótko mówiąc - morska bryza. Przepiękny lazur w wydaniu shimmerowym. Momentami niektórym może wydawać się, że wykończeniem jest perła, aczkolwiek po bliższym przyjrzeniu się widać iskrzące się drobinki. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch, cienkich warstw - czyli zupełnie standardowo. Dodatkowo, lakier nie smuży, bardzo ładnie i równomiernie pokrywa płytkę paznokcia oraz szybko schnie i pozostawia ładny połysk. To lubię! :) 












Pozdrawiam
Mavia

10 komentarzy:

  1. Czasami fajnie jest pomalować paznockie w tak wyjątkowym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor piękny,ale nie lubię takiego metalicznego wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo mi się podoba, ale nie wiem czemu nigdy nie kupuję lakierów s sensique ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na całe paznokcie pewnie bym go nie nałożyła, z całą pewnością byłby elementem zdobienia przykuwającym uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne metaliczne wykończenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ale nie dla mnie bo nie lubię takich wykończeń ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. wolałabym go nosić jako akcent, taki ciekawy motyw w całym mani ;) bo sam troszkę mnie odpycha przez tę perłę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor, ale wykończenie mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor. Polowałam na tę serię ale u mnie w naturze ich nie było :/

    OdpowiedzUsuń