sobota, 22 sierpnia 2015

Golden Rose Rich Color - #12 (nowy kolor!)

  Wywiadówka:  

Golden Rose
Rich Color

odcień: 12
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 6,90zł
pojemność: 10,5ml
wykończenie:  jelly
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + dobre krycie
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  - - - - - 

Jeśli śledzicie mnie na instagramie na pewno widziałyście, że przedwczoraj dotarł do mnie box z nowościami od Golden Rose. W tym uroczym pudełku znalazł się między innymi bohater dzisiejszej notki. Jest to nowy, neonowy odcień, który należy do znanej i lubianej serii Rich Color. Seria ta zaopatrzona jest w fantastyczny pędzelek, który jest płaski i zaokrąglony. Aplikacja przebiega świetnie, nakładanie emalii jest czystą przyjemnością. Sam kolor mogłabym określić jako neonową malinę, bo choć jest to wyrazisty i odblaskowy kolor, ma w sobie coś eleganckiego i bardzo intrygującego. Bardzo ciekawy i niecodzienny odcień o wykończeniu żelkowym, obowiązkowy dla wszystkich miłośniczek neonów. Dwie warstwy są konieczne do pełnego krycia, ja pokusiłam się nawet o trzecią warstwę dla pogłębienia koloru. Schnie szybko i pozostawia przyzwoity połysk. Na czterech ostatnich zdjęciach wersja z topem nabłyszczającym. 














Pozdrawiam
Mavia

14 komentarzy:

  1. kocham ten kolor, mam bardzo podobny :) mam też jeden lakier z GR z tej serii i jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że GR zmienia ostatnio szatę graficzną.
    Czy zmiana etykiety dotyczy całej serii Rich Color? Czy zmieni się numeracja kolorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronce tylko 12 ma nową szatę, reszta starą. I u nich kolorek jest bardziej różowy, mniej malinowy (jednak znalazłam stare swatche GR 12 gdzie to się zgadza). Ja obstawiam, że to jedynie zmiana etykietek.

      Usuń
    2. Dokładnie jest tak jak napisała Artemis. Tylko kilka nowych odcieni dostało nowe etykiety, pozostałe zostały bez zmian.

      Usuń
  3. świetny kolor :) idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o dziwo podoba mi się ten odcień ;) i nowa szata graficzna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor, tylko ten dopisek: "not for cosmetic use, to be applied to artificial nails"... bez komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Redhead, Ty bystrzaku! Nie zauważyłam tego napisu, dopiero po Twoim komentarzu dokładnie obejrzałam buteleczkę. Pewnie sytuacja jest taka sama jak była z neonowymi, piaskowymi lakierami Lovely, które zawierały napis, że przeznaczone tylko dla sztucznych paznokci. Wynika to chyba z obowiązującego w PL.

      Usuń
    2. niestety w Polsce wszystkie tanie, drogeryjne marki na lakierach neonowych mają taki dopisek
      ... z tego co wiem wynika to z użytych w nich neonowych pigmentów zakazanych w UE do kontaktu z naturalnym paznokciem. zauważ, że w droższych lakierach neonowych (np. China Glaze, Color Club) tych dopisków nie ma, bo ponoć stosują inne pigmenty, które są droższe

      Usuń
  6. Jakoś nie podoba mi się to nowe logo GR

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się na niego skuszę i zacznę szukać na wysepkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory (wszystkie odcienie różów, czerwieni i tych pomiędzy), pewnie na niego zapoluję. :)

    OdpowiedzUsuń