poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Sensique Art Nails - 208 Avocado Mousse

 Wywiadówka: 

Sensique
Art Nails

odcień: 208 Avocado Mousse 
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 6zł
pojemność: 7ml
wykończenie: shimmer
krycie: 3 warstwy
plusy:   + szybko schnie
              + dobrze ścięty pędzelek  
              + niska cena
              + łatwa aplikacja
              + przyzwoity połysk
minusy: - - - - 

Avocado Mousse to idealny, miętowy kolor. Nie do końca przypomina awokado, jest bardziej błękitny niż zielony ale nadal jest interesujący. Lakier ten różni się od poprzednich kolorów z serii Art Nails ponieważ zawiera wewnątrz drobny shimmer. Na paznokciach nie jest już tak widoczny, sprawia jedynie, że lakier nie jest płaski i ciekawie się prezentuje. Do pełnego krycia potrzebowałam trzech cienkich warstw, które szybko schną. Połysk jest w porządku, nie używałam nabłyszczacza aczkolwiek nie zaszkodziłby. Dobrze ścięty pędzelek tylko ułatwiał aplikację, a niska cena i dostępność zachęca do zakupu :) 













Pozdrawiam
Mavia

9 komentarzy:

  1. ooooo jak tylko zobaczyłam zdjęcia od razu pomyślałam że to ładny błękit, a piszesz że miętowy jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moich paznokciach mam wrażenie, że takie kolorki źle wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna miętka ;) awokado jak dla mnie wygląda zupełnie inaczej, nie wiem czym kierował się twórca nazwy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, muszę go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, ten kolor a awokado to dwa inne światy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak ma się do Kiko Mint Milk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Mint Milk to mój ulubieniec :) Avocado Mousse jest bledszy i z shimmerem, właściwie odcieniem także nie są zbliżone ponieważ AM jest bardziej niebieski niż zielony. Dzięki za przypomnienie o Mint Milk. Mam to cudo w swoich zbiorach i warto go odkurzyć... :)

      Usuń