czwartek, 6 sierpnia 2015

Oriflame The ONE Long Wear - Lush Ivy

 Wywiadówka:

Oriflame
The ONE Long Wear

odcień:  Lush Ivy
gdzie kupić? : stoiska Oriflame, internet, zakup poprzez konsultantkę (sprzedaż katalogowa) 
ile kosztuje? :  24,90zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy + bardzo dobre krycie
              + mocny połysk 
              + szeroki i płaski pędzelek
              + elegancki i oryginalny wygląd opakowania
              + dostępność                                                                                                 
                             minusy: - - - -

Nie było mnie tutaj kilka dni, nie planowałam tego, niestety siła wyższa... Jednak nadrabiam już zaległości, swatche cały czas się tworzą :). Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję drugiego już lakieru Oriflame - Lush Ivy. Podobnie jak Sundance, którego pokochałam całym sercem, także Lush Ivy pochodzi z kolekcji The ONE Long Wear. Sam kolor określiłabym jako leśną zieleń z nutą błękitu. Bardzo ciekawy odcień, dla mnie jest on zarówno wakacyjny, jak i spokojnie można po niego sięgnąć jesienią. Świetna, bezproblemowa aplikacja, bez smug i jakichkolwiek przeszkód, idealnie skrojony pędzelek (szeroki, płaski i zaokrąglony). Pigmentacja bardzo dobra, dwie cienkie warstwy wystarczą do idealnego pokrycia. Co jeszcze? Oczywiście mega połysk i krótki czas schnięcia również przemawiają na korzyść Lush Ivy. 














Pozdrawiam
Mavia

8 komentarzy:

  1. Fajny kolor. A lakiery z tej serii uwielbiam - często to jednowarstwowce, mają szerokie pędzelki i szybciutko schną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemny odcień ;) choć u mnie takie czekają raczej na jesień, teraz na ogół źle się czuję w ciemnych i szarawych odcieniach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny dla oka odcień :) Choć za oriflame nie przepadam, tu zrobili na mnie dobre wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby nie przepadam za takimi odcieniami, ale ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń