środa, 19 sierpnia 2015

Sensique Art Nails - 211 Raspberry Sorbet

Wywiadówka: 

Sensique
Art Nails

odcień: 211 Raspberry Sorbet
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 6zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:   + szybko schnie
              + dobrze ścięty pędzelek  
              + niska cena
              + bardzo dobre krycie
              + łatwa aplikacja
              + przyzwoity połysk
minusy: - - - - 

Raspberry Sorbet to kolor dla każdej miłośniczki różu. Jest to średni odcień różu, bardzo kobiecy i uniwersalny. Ładnie wyważony kolor, nie powstydziłaby się go żadna Barbie ;). Ale tak całkiem serio, Raspberry Sorbet to miły i przyjemny malinowy kolor, bardzo dobrze nosiło mi się ten lakier na paznokciach i muszę przyznać, że przez kilka dni przedłużałam jego życie dodając warstwę dla odświeżenia :). Podstawowe dwie warstwy są wystarczające by uzyskać pełne krycie, schnie szybko i pozostawia bardzo ładny połysk. Całość prezentuje się niezwykle uroczo i chętnie wracam do tego koloru. Cena jest niewielka, dostępność uważam, że dobra, właściwości - super. Warto jest mieć w swojej kolekcji taki odcień różu, który będzie pasował do wszystkiego i świetnie nadawał się na każdą okazję. 
 









Pozdrawiam
Mavia

6 komentarzy:

  1. Jak za taką cenę i tyle plusów to spoko :) śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor <3 marzy mi się taka hybrydka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudny,jednak ja już mam za dużo różu w kolekcji ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. róż chyba nie jest dla mnie, czasem wplatam go w zdobienia, ale sam raczej mnie nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń