piątek, 7 listopada 2014

My Secret Nail Polish 212 Sea Green

 Wywiadówka:

My Secret
Nail Polish

odcień: 212 Sea Green
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  +szybko schnie
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek      
              + cena 
              + dostępność             
              + ładny połysk
              + znajduje się w stałej ofercie

minusy: - - - - 

Co prawda lato już dawno za nami, a do zimy coraz bliżej to ochota na lekkie odcienie nadal mi nie przeszła. Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka zdjęć bardzo delikatnej i subtelnej zieleni. Sea Green to można by krótko powiedzieć - mięta. Posiada w sobie błękitne tony, ale w większości jest to zieleń. Myślę, że znajdzie wiele fanek. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw, a czas schnięcia był krótki. Połysk jest na bardzo dobrym poziomie i muszę przyznać, że  fajnie nosiło mi się ten lakier.











Pozdrawiam
Mavia

8 komentarzy:

  1. Przyjemny kolor, choć wolę trochę bardziej pastelowe odcienie mięty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny letni kolor, uwielbiam miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak szpitalnie mi się kojarzy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeden z ładniejszych odcieni z tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, muszę go kupić ! :)
    Uwielbiam te lakiery z My Secret mają piękny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, ja zakochałam się w lakierach My Secret :D

    OdpowiedzUsuń