wtorek, 18 listopada 2014

Claire's Hundreds & Thousands [Splatter Effect!]

 Wywiadówka:

Claire's

odcień: Hundreds & Thousands
gdzie kupić? : sklepy Claire's
ile kosztuje? :  ok. 13zł (wyprz. 5zł)
pojemność: 11,8 ml
wykończenie: kremowe z drobinkami
krycie: 2/3 warstwy
plusy:  + szybko schnie
              + duża pojemność 
              + wyjątkowe połączenie 
                                                                                       
minusy: - niedostępny 

Hundreds & Thousands to lakier, do którego robiłam kilka podejść. Jednak kupiłam go dopiero na wyprzedaży, bo wiedziałam, że w końcu i tak tam się znajdzie. Pomimo, że grudzień już tuż tuż, to postanowiłam cofnąć się do lata i pokazać Wam Hundreds & Thousands. Bazą tutaj jest rozbielony, neonowy pomarańcz, właściwie brzoskwinka, z mnóstwem kolorowych drobinek o różnych kształtach. Zakochałam się w tym lakierze, uwielbiam go! Do pełnego krycia potrzebowałam trzech cienkich warstw, po dwóch był już całkiem ok, ale chciałam by było perfekcyjnie. Na koniec nałożyłam top coat ponieważ drobinki brokatu były nieco wystające. Nie żałuję zakupu, zwłaszcza, że kosztował tylko piątkę! :) 













Pozdrawiam
Mavia

8 komentarzy:

  1. fajny jest, ja go kupiłam w regularnej cenie ;) ale kurczę, szkoda, że wycofali te kremowe lakiery z drobinkami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny! Śliczny kolorek. Mam z tej serii inne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mam dobrze że go kupiłam, skoro piszesz, że jest już niedostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go razem z fioletową sztuką, też kupiłam je na promocji, oba są boskie <3

    OdpowiedzUsuń