środa, 5 listopada 2014

Essence Colour & Go - 164 crazy fancy love

  Wywiadówka:

Essence
Colour & Go 

odcień:164 crazy fancy love
gdzie kupić? :  Douglas, SuperPharm, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł 
pojemność: 8ml
wykończenie: duochrom
krycie: 2 warstwy
plusy: + szeroki i płaski pędzelek
              + elegancki wygląd opakowania
              + dostępność                                                                                                 
              + przystępna cena
              + dobre krycie
                             minusy: - - - - 

Crazy fancy love to świetny odcień złota z różową poświatą. To właściwie typowy duochrom, który zmienia swój kolor w zależności od kąta padania światła. Momentami lakier wygląda na perłę, co nie jest zbyt korzystne, ale uważam, że jest skierowany bardziej w metalik. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, nie miałam problemów ze smużeniem, ładnie pokrył płytkę. Schnie w dość przeciętnym czasie, bez rewelacji. Podsumowując, crazy fancy love oceniam jako lakier o ciekawym kolorze i całkiem przyzwoitych właściwościach w dobrej cenie. 











Pozdrawiam
Mavia

9 komentarzy:

  1. na mnie lakiery z tej serii trzymają się jeden dzień...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Na paznokietkach wygląda troszkę inaczej niż w buteleczce. Można powiedzieć,że to taki nudziak...:-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w podobnym odcieniu cienie, wiec moglyby razem stworzyc zgrany duet!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ale dla mnie on chyba jest bardziej perłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie smuży i to mnie w nim denerwuje :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor fantastyczny, Na taki poluję już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń