poniedziałek, 20 października 2014

My Secret 220 French Pink [Nail Polish] & 226 Diamond Shine [Nail Art]

 Wywiadówka:

My Secret
Nail Polish

odcień: 220 French Pink
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 3 warstwy
plusy:  +szybko schnie
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek      
              + cena 
              + dostępność             
              + ładny połysk
              + znajduje się w stałej ofercie
              + nie smuży

minusy: - - - - 

French Pink jak sama nazwa wskazuje, lakier ten przeznaczony jest do typowego, francuskiego manicure. Trochę się obawiałam, że uzyskanie pełnego krycia będzie graniczyło z cudem, jednakże skończyło się całkiem nieźle. Pełne krycie osiągnęłam po trzech cienkich warstwach, ale jedna czy dwie warstwy są idealne do frencha, bo końcówka subtelnie się przebija i jednocześnie lakier nie smuży. Kolor jest zupełnie kremowy, pozostawia piękny połysk, a odcień różu jest ciepły, ale bardzo naturalny. Czas schnięcia oceniam na całkiem krótki. 













Nie pozostawiłam frenchowego różu samotnie, postanowiłam dodać nieco błysku, a Diamond Shine nadaje się do tego idealnie. Tego topu używam po raz pierwszy i muszę przyznać, że bardzo mile się zaskoczyłam. To subtelny srebrny pyłek, który po przyjrzeniu się bliżej wygląda niczym diamenciki. Bardzo łatwo się zmywa! :) Bardzo fajny duet, świetnie nosiło mi się ten mani.










Pozdrawiam
Mavia

11 komentarzy: