wtorek, 7 października 2014

MIYO Nailed It! No 25 Magic

 Wywiadówka:


                Pierre René 
                      MIYO
                   Nailed It!

odcieńNo 25 Magic
gdzie kupić? :  Drogerie Jaśmin, niewielkie prywatne drogerie, internet
ile kosztuje? : 5,49zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy:  + dobre krycie
              + pozostawia subtelny  połysk
              + wygodny i dobrze ścięty pędzelek
              + rzadka ale zwarta konsystencja         
              + bezproblemowa aplikacja        

Magic to intensywny kobalt, z mnóstwem srebrnego shimmeru, momentami wyglądający niczym lakier o metalicznym wykończeniu. Bardzo przyjemny kolor o ładnym połysku, w sztucznym świetle przepięknie iskrzy i wygląda bardzo jesiennie, a wręcz zimowo. Do koloru nie mam zastrzeżeń, zarówno do jego właściwości, które są bardzo dobre. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch, cienkich warstw. Czas schnięcia dość krótki. Warto dodać, że lakier nie barwi skórek i bardzo dobrze trzyma się płytki paznokcia. Aplikacja - bez zastrzeżeń, pędzelek jest krótki ale dość wygodny. Ja jestem na tak, a Wy?:)








  





Pozdrawiam
Mavia

5 komentarzy:

  1. Kolejny taki mój kolor :D Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego i granatu na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor cudny :) uwielbiam niebieskości na paznokciach ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piekny kolor, moj ulubiony!! musze go gdzies dorwac, bo jest cudny))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest obłędny! Będzie pasował do zimowych sweterków :)

    OdpowiedzUsuń