piątek, 3 października 2014

Miyo mini drops No 163 Pure Orange

  Wywiadówka:

                      Pierre René 
                            MIYO 
     mini drops
 
odcieńNo 163 Pure Orange
gdzie kupić? :  Drogerie Jaśmin, niewielkie prywatne drogerie, SuperPharm
ile kosztuje? :  5/6zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + dobre krycie
              + pozostawia ładny połysk
              + wygodny i dobrze ścięty pędzelek
              + rzadka ale zwarta konsystencja         
              + bezproblemowa aplikacja        

Pure Orange to soczysta pomarańczka, zarówno sprawdzi się latem, ale także jesienią przywodząc na myśl spadające liście z drzew. Kolor jest mocny i zdecydowany, pozbawionych różowych tonów. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch średniej grubości warstw, a czas schnięcia - mam wrażenie - że był krótki. Połysk jest bardzo przyzwoity, tak jak pokazane jest to na zdjęciach. Niska cena, dobre właściwości, przyjemna i bezproblemowa aplikacja - jeżeli Wam się spodobał to nie mogę go nie polecić! :) 







  

Pozdrawiam
Mavia

8 komentarzy:

  1. ostatnio się nad nimi zastanawiałam, ale się wstrzymałam. Następnym razem na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny kolor i nie jestem na style fanka pomarańczy, zeby kupic kolejna : )

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde mam 3 pomarańczowe ale są do d**y nie mogę znaleść tego właściwego koloru...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie lubię pomarańczy na paznokciach tak ten lakier mi się wyjątkowo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń