czwartek, 9 października 2014

Essence colour & go - 185 candy crush [the matt]

 Wywiadówka:

Essence
Colour & Go [the matt]

odcień:185 candy crush
gdzie kupić? :  Douglas, SuperPharm, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł 
pojemność: 8ml
wykończenie: matowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + szeroki i płaski pędzelek
              + elegancki wygląd opakowania
              + dostępność                                                                                                 
              + przystępna cena
              + dobre krycie
              + matowe wykończenie
                             minusy: - - - - 

Candy Crush to jedna z najnowszych propozycji Essence na jesień. Z pozoru kolor jest mało oryginalny, ale wzrok przyciąga napis na buteleczce "the matt" co sugeruje nam niecodzienne wykończenie lakieru. Kolor określiłabym jako średni róż, z odrobiną pomarańczy, nieco landrynkowy. Bardzo słodki kolor, dziewczęcy, ale wyobrażam go sobie na dłoniach kobiety w każdym wieku. Candy Crush schnie do matu, dość szorstkiego matu co bardzo mi odpowiada. Na zdjęciach lakier wyszedł trochę błyszcząco mimo, że robiłam zdjęcia po ponad godzinie od pomalowania, ale mam nadzieję, że chociaż odrobinę udało mi się oddać jego matowość. Kryje po dwóch warstwach, nie smuży i przyjemnie się go aplikuje za pomocą świetnie wyprofilowanego pędzelka. Bardzo polubiłam ten lakier i na pewno nie raz jeszcze do niego wrócę! :)




  





Pozdrawiam
Mavia

14 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam takie kolory na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach nie wygląda na matowy, jednak mimo wszystko jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mat faktycznie mało matowy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor fajny, ale ten mat jakiś taki mało udany...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ten kolor bardzo podoba. Taki odcień wygląda dobrze w każdym wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś słaby ten mat, ale kolor ładny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkowicie kolor w moim guście ! Uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przepiękny! uwielbiam lakiery Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ma śliczny kolor i taki śmieszny efekt na pazurach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego! Aż nabrałam na niego ochoty ;-)

    OdpowiedzUsuń