środa, 4 lipca 2012

Sensique Summer 2012 - szminka nr 2

Od 28 czerwca w drogeriach Natura i drogeriach Aster dostępna jest nowa kolekcja Sensique składająca się z dwóch odcieni różu, bronzera, trzech odcieni szminek oraz tuszu do rzęs. W moje łapki wpadł róż nr 1 i szminka nr 2. Na pierwszy ogień poszła szminka w kolorze nude, jest pół kryjąca, ma w sobie mnóstwo drobinek. Ma subtelny, owocowy zapach. Wygląda delikatnie na ustach, daje efekt bardziej zbliżony do pomadki ochronnej, lekko się błyszczy, należy uważać z ilością na ustach ponieważ gdy nałożymy za dużo to może wyglądać na perłową. Nie wysusza ust, nie potrzebujemy lusterka do aplikacji, możemy poprawić makijaż ust w każdej sytuacji. Trzyma się na ustach "do zjedzenia" lub po pewnym czasie sama się wchłania. Fajny produkt tylko jedyne do czego mogę się przyczepić to opakowanie. Niezbyt mi się podoba, jest wykonane z przeźroczystego i kremowego plastiku, wygląda trochę tandetnie. Opakowanie jest niewielkie bo ma jedynie 5,5cm, zmieści się do każdej kieszeni. Pomadka zawiera witaminy A, E i C, powinna pielęgnować i chronić usta przed słońcem i wiatrem, nie jestem w stanie to ocenić, nie zauważyłam pogorszenia kondycji moich ust więc myślę, że coś tam musi chronić:). Myślę, że to bardzo fajny produkt, w sam raz na lato.






Skrót informacji:
Sensique Summer 2012
odcień: nr 2
masa: 4 g
cena: 7,99zł
dostępność: drogerie Natura, drogerie Aster


 








Kilka dni temu dodałam czerwcowe zakupy i jak widziałyście ładnie poszalałam... Dlatego w tym miesiącu przyłączyłam się do akcji "przeżyć za 50zł". Trzymajcie za mnie kciuki, mam nadzieję, że nie skuszę się na zbyt wiele.... :) Do akcji możecie przyłączyć się TU :).

28 komentarzy:

  1. Opakowanie tej szminki wręcz jest bardzo tandetne :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie rzeczywiście mocno średnie, ale samej pomadce się przyjrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor. Szkoda, że ma drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to ślepa komenda jestem, żadnych drobinek na uście nie widzę. No doooobra, trochę na ostatnim... ale w granicach "na plus" :)

      Usuń
  4. Opakowanie na nie, mogli się bardziej postarać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie faktycznie nie zachęca.Ale juz sam efekt tak.Jest bardzo ładny i naturalny.

      Usuń
  5. Kij z opakowaniem, same usta wyglądają miodnie. Ja jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ślicznie wygląda na ustach :)
    czemu u mnie nie ma natury ?! :(((

    OdpowiedzUsuń
  7. usta wyglądają świetnie! opakowanie? przecież nie trzeba go wszystkim pokazywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie jak z bazarku, ale ten kolor WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie na ustach wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  11. na ustach prezentuje się świetnie :)
    i powodzenia w akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię kiedy pomadka nie tylko ma ładny kolor ale i ładnie się prezentuje, dla mnie to ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę ładny kolor, takie naturalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiem, że nie na temat, ale masz strasznie ładne usta ! ;)) chyba się w nią zaopatrzę, jeśli ma chronić przed słońcem ;D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładnie, ale jakoś szczególnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor i dobra cena :)
    Dzięki za odwiedziny na moim blogu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny efekt na ustach po tej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt bardzo przyjemny :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezentuje się bardo ładnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi sie zachecajaca recenzja - tak opakowanie troche slabe ale wazne ze produkt dobry:)

    OdpowiedzUsuń