piątek, 20 kwietnia 2012

Golden Rose Classics - 126

Wywiadówka:
Golden Rose Classics
odcień: 126
gdzie kupić? : internet, Kraków: drogeria Magdalena, sklep Golden Rose (M1)
ile kosztuje? :  2-4zł
pojemność: 5ml
wykończenie: shimmerowe
krycie: 3(!) warstwy
plusy: + wygodna aplikacja
                + bardzo tani
                + duży wybór kolorów
                + niezbyt intensywny zapach
       
minusy:  - słabo kryje
                 - trochę za długo schnie

Dziś zapowiada się piękny dzień więc mam dla Was piękny róż, wpadający trochę w brzoskwinkę z drobnym złotym shimmerem. Kolor jest cudny, uwielbiam takie róże. W sumie w takich kolorach bardzo dobrze się czuję no i pasują do każdego ubioru. Malowało się przyjemnie, pędzelek jest niewielki, tak jak i buteleczka. Niestety musiałam nałożyć aż trzy warstwy. Wysychanie trwało chyba wieczność... Lakier był długo miękki i narobiłam sobie odcisków. Zaletą zdecydowanie jest niska cena. Możemy je dostać w granicach 2-4 zł za 5ml. Wady są dość poważne, jednak nie zniechęca mnie to do niego. Zawsze można skorzystać z różnych ulepszaczy jak wysuszacz czy top coat....:)






 

43 komentarze:

  1. Miałam jakiś odcień granatu z classica, schnął bardzo długo, co u mnie go zdyskwalifikowało ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny kolor! Choć wolę raczej kremowe wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny - ale lepszy byłby z kremowym wykończeniem :)
    Mam jeden lakier z tej serii ale okropnie śmierdzi i długo schnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor taki... Nieprzemawiający do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piękny kształt paznokcia, zazdroszczę!
    a polecasz albo pisałaś może gdzieś o lakierach nawierzchniowych, odżywkach, top coat'ach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie pisałam o top coat'ach:). Ja używam preparatu Golden Rose all in one, który nadaje się i jako baza i jako top coat oraz top coatów z zestawów Color Club:)

      Usuń
  6. Ja bym straciła cierpliwość do niego, ale kolor ma piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny lakier - mialam taki, godny polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudny łososiowy kolor...BARDZO mi się podoba!!!Jest poprostu boski

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ma ten shimmer, szkoda, że potrzeba mu aż 3 warstw.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny! chyba nawet te 3 warstwy by mnie do niego nie zraziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jaki on jest ładny. Ale podziękuję za lakier który schnie 'wieczność' ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek bardzo ładny ale nie lubię długoschnących lakierów..

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolorek, takiego właśnie miałam zamiar szukać w m1, w Golden Rose. Dziś idę więc może wezmę ten odcień, albo inny, ciut jaśniejszy. :)
    Pozdrawiam kochana! :*
    PS.
    Świetna jesteś! Dodaję się do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie za długie wysychanie nie lubię tych lakierów. A szkoda, bo kolory są bardzo ładne ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor prześliczny, ale rany, 3 warstwy? Ech te lakiery Golden Rose, jedne dobre inne do kitu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny kolor!
    Zapraszam na nasz pierwsze rozdanie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor genialny.. Ostatnio bardzo takie lubię.. Wykończenie ok, choć wolałabym albo nieco więcej tego shimmeru, albo krem po prostu..

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszna brzoskwinka, jak ślicznie będzie musiał wyglądać gdy skóra będzie muśnięta słonkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne lakiery : )
    Zapraszam do mnie:*
    Jak spodoba Ci się blog możesz obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolorek, shimmer dodaje ciepła i miłego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale jest śliczny, zakochałam się w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolor, jest jakiś lakier, który Cię zraził tak skutecznie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jak na razie jeden:). Tak to każdemu daję drugą szansę. A tym lakierem jest krokodylkowy z Wibo... Jakoś nie potrafię się do niego przekonać i naprawdę mi się nie podoba...

      Usuń
  23. Prześliczny kolor - lubię takie odcienie różu :))

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne paznokcie i śliczny kolorek :*

    OdpowiedzUsuń
  25. witam mam pytanie, czy masz zrobione tipsy/zele cos takiego? nie znam sie na tym, ale na innych zdjeciach Twoje paznokcie maja ksztalt bardziej "rurkowaty" a tutaj takie ladne okrągłe migdałki ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie nosiłam tipsów czy też sztucznych paznokci w żadnej formie:) To są moje naturalne, wcześniej co prawda były bardziej rurkowate rzeczywiście jednak odżywiam je od środka i dodatkowo odpowiednio je piłuję nadając im kształt:)

      Usuń
    2. jestem w szoku, że z takiego rurkowatego ksztalu (niestety moge sie nim pochwalic) przeszlac w taki piękny. prosze powiedz mi w jaki sposob je odzywilas? moje nawet spilowane wygladaja jak okropne tunele...

      Usuń
    3. Coś o tym wiem Kochana... Przede wszystkim nie zapuszczam ich zbyt bardzo ponieważ wtedy bardziej się zwijają, a po drugie wkładam krem pod paznokcie zaraz po pomalowaniu ich, a za jakieś 15/20 min go wyciągam i paznokcie się rozszerzają. Ogólnie nie ma skutecznego sposobu na stałe rozszerzenie ale te dwie metody póki co sprawdzają się u mnie i nie jest już tak źle jak na początku:)

      Usuń
    4. Spróbuję Twojego sposobu :) Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź :*

      Usuń
    5. Nie ma sprawy Kasiu:) Życzę powodzenia i koniecznie daj znać czy sposób się sprawdza:)

      Usuń
  26. Nie wiedziałam że Mini Classics ma taki ładny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor cudny, no ale aż 3 warstwy. Nie dla mnie, mimo koloru.

    OdpowiedzUsuń