poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Basic - 321 soczysta pomarańcza

Wywiadówka:  
Basic
odcień: 321
gdzie kupić? : Schlecker
ile kosztuje? : 5zł
pojemność: 5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + tani
               + szybko schnie
               + wygodny pędzel
               + przyjemna aplikacja
minusy: - dostępność (tylko w Schleckerach)
Czas na coś wesołego:). Pomarańczka jest bardzo elektryzująca, mocna i widoczna z dużej odległości ;)). Ma w sobie trochę czerwonawych tonów, kolor trochę marchewkowy. Nie jest neonem, ale sprawia podobne wrażenie. Lakier dobrze się rozprowadza, potrzebowałam dwóch warstw do pełnego krycia. Nie mam do niego zastrzeżeń, fajnie się go nosiło, rzucał się w oczy, wiele osób zwracało na niego uwagę:).









22 komentarze:

  1. piękny, bardzo mi się podobają pomarańczowe pazury, muszę sobie w końcu sprawić jakiś własny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda obok takiego koloru ciężko przejść obojętnie :)) kolor idealny na lato.!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.

    Chciałabym zaprosić Cię do zabawy z nowym TAGiem :)

    http://yasinisi.blogspot.com/2012/04/50-pytan-do.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie soczyściaki to ja lubię! ;D
    Fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę Schleckera... a takie soczyste lakiery lubię w okresie wakacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam wlasnie takiego odcienia! :) szkoda, że zlikwidowali u nas ten sklep...

    OdpowiedzUsuń
  7. Brr... kiedyś pomarańczowy lakier jakiejś firmy zafarbował mi paznokcie na żółto i od tamtej pory jakoś mam udar do pomarańczy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mam GR w takim odcieniu ale jakoś zbyt się z nim nie polubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo łądna pomarańczka :D A firmy tego lakieru nie znam. Jeszcze...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazbyt neonowy jak na moje gusta. Pomarańcze lubie w bardziej stonowanych wersjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no zauważalna pomarańcza! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam z Basic mieniący się granat i również jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czyli warto wypróbować, akurat nie mam w kolekcji pomarańczy, a ten wygląda całkiem nieźle;) Schlecker jest w Mysłowicach na ulicy Mikołowskiej chyba, jakby któraś z Was nie wiedziała;)))

    buziakiii

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Bardzo mi się podoba ten kolor :)
    O dziwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dawno myślałam o takim kolorze na pazurkach. Chyba czas się wybrać do Schlekera ;)
    Dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń